خبر

کانسپت شیائومی میکس 5 پرو به همراه مشخصات کلیدی ظاهر می شود

0

از زمانی که سری Xiaomi 12 در چین راه اندازی شد، مردم در مورد نوع Ultra این گوشی هوشمند گمانه زنی کردند. درزهای ساختگی و کیس قبلی وجود شیائومی 12 اولترا را فاش کرده است، با این حال، به نظر می رسد که این گوشی هوشمند با نام شیائومی میکس 5 پرو عرضه خواهد شد.

و اکنون، پرویز خان، طراح گرافیک، با نام Technizo Concept، با همکاری LetsGoDigital مجموعه‌ای از رندرهای محصول از مدل پرچمدار جدید ایجاد کرده است.

 

 

رندرهای مفهومی بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی از گوشی هوشمند از جمله درز قاب، ساختگی و مشخصات فنی است.

رندر نشان می دهد که دستگاه با یک صفحه نمایش تمام صفحه گرد با لبه های متقارن ارائه می شود که باعث می شود دستگاه از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر برسد. گفته می شود این دستگاه دارای دوربین زیر نمایشگر 48 مگاپیکسلی است و به همین دلیل فاقد هرگونه بریدگی بر روی صفحه نمایش است.

گفته می‌شود که شیائومی میکس 5 پرو دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED با رزولوشن +WQHD و نرخ تازه‌سازی تطبیقی 120 هرتز است. گفته می شود که حداکثر روشنایی 1500 نیت دارد و از HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است.

قسمت پشتی دستگاه نیز جذاب است زیرا ماژول دوربین تقریبا یک سوم پنل پشتی را پوشش می دهد. Mix 5 Pro از یک ماژول دوربین گرد با یک برآمدگی مستطیلی گسترده در پایه استفاده می کند.

 

این ماژول دایره‌ای یک سیستم دوربین چهارگانه متشکل از یک سنسور اصلی عریض در مرکز قرار می‌گیرد. شایعاتی وجود دارد که دوربین اصلی Mix 5 Pro یک دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور تصویر ISOCell GN5 سامسونگ خواهد بود.

گفته می‌شود دوربین‌های دیگری که برای پر کردن بریدگی سمت چپ و پایین ارائه شده‌اند، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر هستند. دوربینی که در مرکز بالا قرار دارد ناشناخته باقی مانده است، اما به احتمال زیاد می تواند یک لنز زوم دوم یا یک دوربین تک رنگ باشد. Mix 5 Pro دارای یک فلاش LED سه گانه و یک سیستم فوکوس خودکار لیزری dTOF است، با این حال، عملکرد سنسور مربع شکل بالا سمت راست هنوز ناشناخته است.

 

شیائومی میکس 5 پرو

 

پنل پشتی همچنین نشان تجاری لایکا را در گوشه سمت چپ بالا نشان می دهد که نشان می دهد این دستگاه اولین گوشی هوشمند شیائومی در کنار شیائومی میکس 5 خواهد بود که دارای دوربین های مارک لایکا است.

برای کسانی که نمی دانند، لایکا یک تولید کننده مشهور لنز آلمانی است که سال گذشته به همکاری خود با هواوی پایان داد. شایعه شده است که این برند با شیائومی برای کار بر روی دوربین گوشی های هوشمند پرچمدار آینده همکاری کرده است.

با توجه به مشخصات شایعه شده، گفته می شود این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. همچنین گفته می شود که دارای پردازنده سیگنال تصویر Surge C2 (ISP) است. شیائومی میکس 5 پرو با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و آخرین راه حل شارژ سریع 200 واتی شیائومی HyperCharge را دارد.

اگرچه گزارش شده است که Xiaomi Mix 5 Pro با سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی ISOCell GN5 سامسونگ عرضه خواهد شد، اما اطلاعات قبلی نشان داده است که MIX 5 Pro دارای یک OIS-ready 50 مگاپیکسلی (رزولوشن 8192 در 6144 پیکسل) خواهد بود. دوربینی که با سنسورهای سونی مانند IMX766 و IMX707 مرتبط است.

شیائومی هنوز چیزی در مورد شیائومی میکس 5 پرو نگفته است، با این حال، انتظار می رود این دستگاه در مارس 2022 همراه با شیائومی میکس 5 عرضه شود.

مدل مشتق شده شیائومی 12 پرو با نسخه جدیدتر اسنپدراگون 8 نسل 1 کار می کند

مقاله قبلی

نظر: Redmi Note 11S یک خرید بهتر از Redmi Note 11 Pro است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *