خبر

طراحی پشتی Xiaomi 12 Ultra با جزئیات و با گوشی پرچمدار آینده vivo مقایسه شده است

0

شیائومی رسماً پرده های سری پرچمداران شیائومی 12 خود را برداشت، اما مدل شایعه شده Ultra در هنگام عرضه غایب بود. شایعات قبلی از انتشار در ماه مارس یا آوریل برای این دستگاه خبر داده بودند، مشابه Mi 11 Ultra سال گذشته و جزئیات جدیدی در مورد آن همچنان در حال ظهور است.

مشاور برجسته Digital Chat Station از طریق پستی در Weibo اکنون بینش جدیدی در مورد طراحی دوربین پشتی “سوپرفون” ارائه کرده است و به نظر می رسد که با اطلاعات قبلی به خوبی مطابقت دارد.

 

 

از طریق طرحی سرگرم‌کننده، کارشناس اطلاعات فاش کرد که شیائومی 12 اولترا از طراحی ماژول دوربین بزرگی بهره می‌برد که تمام عرض گوشی را در بر می‌گیرد. قسمت بیرونی مستطیل شکل خواهد بود در حالی که قسمت داخلی که تمام لنزهای دوربین در آن قرار دارند دایره ای خواهد بود.

در همین پست، ظاهر این گوشی با یک «گل سرسبد جدید رده بالا» از vivo، به احتمال زیاد سری vivo X80 مقایسه می‌شود. پرچمدار Xiaomi 12 Ultra و vivo X80 از طراحی ماژول دوربین بسیار مشابهی برخوردار خواهند بود، اما یک تفاوت ظریف وجود دارد – جزیره دوربین دایره ای گوشی vivo به سمت چپ تراز خواهد شد. از طرف دیگر، شیائومی 12 اولترا متقارن تر و در مرکز قرار دارد.

 

انتظار می‌رود شیائومی 12 اولترا دارای تنظیمات دوربین چهارگانه بسیار شبیه به نسل قبلی خود باشد و یکی از لنزها دارای قابلیت تله فوتو پریسکوپ 5 برابری باشد. این دستگاه مجهز به جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است و دارای یک راه حل شارژ سریع سیمی 120 واتی است.

شیائومی ممکن است یک گوشی تاشو با برچسب قیمت تهاجمی عرضه کند

مقاله قبلی

جزئیات نمایشگر و چیپست گوشی هوشمند تاشو Xiaomi MIX Fold 2 به صورت آنلاین به بیرون درز کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *