خبر

شیائومی ممکن است یک گوشی تاشو با برچسب قیمت تهاجمی عرضه کند

0

یک مشاور شناخته شده در Weibo اطلاعات جالبی را در مورد نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو شیائومی فاش کرد. ظاهراً این شرکت کار روی این دستگاه را آغاز کرده است که دارای طراحی تاشو خواهد بود.

 

شیائومی

 

در سال 2021، غول فناوری چینی اولین گوشی تاشو خود را که MIX Fold بود، عرضه کرد. دارای یک لولای عمودی بود، به این معنی که به صورت افقی شبیه به Samsung Galaxy Z Fold3 تا می شد. علاوه بر این، با برچسب قیمت 9999 یوان (تقریباً 1575 دلار آمریکا) عرضه شد که تقریباً به اندازه همتای سامسونگ خود گران است. اگرچه این دستگاه همچنان یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های تاشو در بازار بود.

اکنون، مشاور معروف Digital Chat Station فاش کرده است که این شرکت در حال کار بر روی یک تلفن تاشو جدید است که دارای نمایشگر افقی تاشو عمودی است. با این حال، قابل توجه ترین جنبه آن قیمت آن است، زیرا اطلاعات دهنده ادعا می کند که این شرکت ممکن است آن را نزدیک به یک قیمت اصلی اصلی عرضه کند. با توجه به اینکه ارزان‌ترین گوشی تاشو هنوز بیش از 1000 دلار آمریکا قیمت دارد، این یک معامله بزرگ خواهد بود. ما قبلاً حتی در مورد پتنت شیائومی گزارش داده بودیم که چنین گوشی تاشو عمودی را به نمایش گذاشته بود.

در پست رسانه‌های اجتماعی، منبع اطلاعاتی یکی از جزئیات کلیدی در مورد گوشی تاشو شیائومی را فاش کرد. بر اساس گزارش ها، این دستگاه دارای رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش بالا 120 هرتز خواهد بود. ظاهراً در زیر کاپوت این گوشی از یک پردازنده سری Qualcomm Snapdragon 8 Gen استفاده شده است. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

ممکن است 12 Ultra همان سخت افزار دوربین Xia 11 Ultra را داشته باشد

مقاله قبلی

طراحی پشتی Xiaomi 12 Ultra با جزئیات و با گوشی پرچمدار آینده vivo مقایسه شده است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *