خبر

ممکن است 12 Ultra همان سخت افزار دوربین Xia 11 Ultra را داشته باشد

0

شیائومی در حال حاضر عرضه سری Xiaomi 12 را در چین به پایان رسانده است. با این حال، این سری حول گوشی شیائومی 12 اولترا است که شایعات زیادی در آن وجود دارد. شایعات مبنی بر اینکه ممکن است این دستگاه به زودی رعرضه شود، وجود دارد، زیرا به طور مکرر اطلاعاتی در مورد این گوشی منتشر می شود. اکنون، DigitalChatStation فاش می‌کند که Xiaomi 12 Ultra ممکن است سخت‌افزار دوربین مشابه دوربین قبلی داشته باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده، Xiaomi 12 Ultra آتی دارای همان دوربین های 50MP + 48MP + 48MP Xiaomi 11 Ultra سال گذشته خواهد بود. اگر به جزئیات نگاه کنیم، شیائومی 11 اولترا با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری عرضه شد. این سه لنز هستند، با این حال، شایعات قبلی حاکی از نصب دوربین چهارگانه بر روی دستگاه است.

آخرین رندر موردی که ما فاش کردیم، یک سیستم دوربین عقب نامتقارن را نشان داد. با این اوصاف، اگر ادعای مشاور را دنبال کنیم، ممکن است گوشی سه لنز اول را مانند نسل قبلی داشته باشد، اما انتظار داریم که لنز دیگری نیز داشته باشد. اطلاعات دهنده در پست خود به لنز پریسکوپ سوپر تله فوتو اشاره کرده است که در واقع می تواند چهارمین سنسور باشد.

در حال حاضر، اینها فقط شایعه است و ما هیچ تایید رسمی نداریم. حال باید دید که این شرکت به طور رسمی با شیائومی 12 اولترا چه چیزی به ارمغان می آورد. در صورت بی اطلاعی، شایعات قبلی نشان داده اند که این گوشی نمایشگر ثانویه در پشت نخواهد داشت.

 

کیس اولترا شیائومی 12

 

این گوشی دارای یک صفحه نمایش در جلو خواهد بود. انتظار می رود که این پنل 6.6 اینچی 2K AMOLED باشد. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

در مورد عرضه آن، اخیراً فاش شد که Xiaomi 12 Ultra ممکن است پس از جشنواره بهار چین، یعنی تا اواسط یا پایان فوریه، رونمایی شود.

مقایسه: OnePlus 10 Pro در برابر Xiaomi 12 Pro

مقاله قبلی

شیائومی ممکن است یک گوشی تاشو با برچسب قیمت تهاجمی عرضه کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *