خبر

ماوس گیمینگ لایت شیائومی با 99 یوان سرمایه‌گذاری جمعی می شود

0

شیائومی یک وب سایت تامین مالی جمعی به نام Youpin در چین دارد. این شرکت محصولاتی از برندهای فرعی خود و برخی شرکت های شخص ثالث را در این پلتفرم به فروش می رساند. اخیراً این برند یک ماوس گیمینگ جدید را معرفی کرده است که از 12 ژانویه شروع به سرمایه گذاری جمعی می کند.

بر اساس گزارش ITHome، غول فناوری چینی از موس گیمینگ لایت شیائومی برای تامین مالی جمعی رونمایی کرده است. قیمت این محصول 99 یوان (15 دلار) است و با قیمت 129 یوان (20 دلار) در بازار به فروش می رسد.

شیائومی اعلام کرده که وزن این ماوس تنها 72 گرم است، اما یکپارچگی ساختاری خود را حفظ خواهد کرد. Gaming Mouse Lite از سوئیچ های میکرو حرکتی طلایی ضد گرد و غبار TTC استفاده می کند که طول عمر 80 میلیون کلیک دارد. علاوه بر این، دارای رتبه IP54 است که از تجمع رسوب گرد و غبار محافظت می کند و از مشکلات دوبار کلیک کردن جلوگیری می کند.

 

موس گیمینگ شیائومی لایت

 

ماوس گیمینگ شیائومی لایت دارای سنسور اپتیکال Pixart 3327 با حداکثر 6200DPI است. این ماوس انواع تنظیمات DPI از جمله 400، 800، 1600، 300 و 6200 DPI را ارائه می دهد. علاوه بر این، حداکثر سرعت حرکت ماوس 220 اینچ در ثانیه است.

ماوس سیمی به لطف MCU معماری ARM 32 بیتی NXP، زمان پاسخگویی زیر 1 میلی ثانیه را ارائه می دهد. به عنوان یک ماوس گیمینگ، همچنین از یک نوار نور RGB تشکیل شده است که به راحتی با ترکیبی از کلیدهای روی ماوس قابل تغییر و تنظیم است و نیازی به نرم افزار مجزا را از بین می برد.

سرمایه گذاری جمعی برای ماوس Gaming Mouse Lite شیائومی از ساعت 10 صبح روز 12 ژانویه آغاز می شود و در ساعت 10 صبح روز 19 ژانویه به پایان می رسد.

نمونه اولیه شیائومی 12 دارای دوربین بزرگتر با رنگ متفاوت است

مقاله قبلی

Xiaomi exec نحوه عملکرد Cyber Focus در دوربین های سری 12 شیائومی را توضیح می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *