خبر

نمونه اولیه شیائومی 12 دارای دوربین بزرگتر با رنگ متفاوت است

0

سری Xiaomi 12 متشکل از Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro هفته گذشته در چین به صورت رسمی عرضه شد. تنها چند روز پس از اعلام، تصویری از نمونه اولیه هر دو این گوشی‌ها منتشر شد. بیایید بررسی کنیم که محصول نهایی چگونه با زمانی که در مرحله توسعه بود متفاوت است.

شخصی تصویری از نمونه های اولیه سری 12 شیائومی را در انجمن شیائومی منتشر کرد. این تصویر زمانی مورد توجه قرار گرفت که یک وبلاگ نویس آن را در Weibo به اشتراک گذاشت.

همانطور که می بینید، اگرچه نمونه های اولیه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو در عکس در نگاه اول با دستگاه های رسمی یکسان به نظر می رسند، اما در واقع اینطور نیستند.

اول از همه، دوربین اصلی دو نمونه اولیه نسبتا بزرگتر از دوربین واقعی است. ما می توانیم آن را به راحتی تشخیص دهیم زیرا به طراحی گوشی ها عادت کرده ایم. اکثر مردم نمی دانند مگر اینکه در کنار هم مقایسه کنند.

ثانیا، نمونه اولیه شیائومی 12 وانیلی در تصویر دارای رنگ آمیزی است که به طور رسمی در دسترس نیست. طبق گزارش ITHome، رنگ او بیشتر شبیه صورتی به نظر می رسد تا نسخه بنفش فروخته شده توسط شیائومی.

 

شیائومی 12 در هر چهار رنگ رسمی

در نهایت، دوربین عقب در نمونه اولیه شیائومی 12 دارای پوشش دوگانه است. قسمت دوربین اصلی دارای روکش فلزی براق است، در حالی که قسمت کمکی مات است. در واقعیت، کل ماژول دوربین دارای روکش مات است که در نمونه اولیه شیائومی 12 پرو دیده می شود.

ما شخصاً دوست داریم که ببینیم سری واقعی شیائومی 12 از نظر طراحی چگونه خواهد بود. نظر شما در مورد طراحی چیست؟ در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.

گوشی های پرچمدار شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس رسما معرفی شدند

مقاله قبلی

ماوس گیمینگ لایت شیائومی با 99 یوان سرمایه‌گذاری جمعی می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *