خبر

شیائومی 12 گواهی DisplayMate A+ را دریافت کرد و 15 رکورد جدید ثبت کرد

0

پس از چندین هفته شایعات، شیائومی تایید کرد که این شرکت نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی 12 و 12 پرو خود را در 28 دسامبر در بازار خانگی خود در چین عرضه خواهد کرد.

امروز، لی جون، موسس و مدیر اجرایی شیائومی، یک پوستر تیزر را در حساب کاربری خود در ویبو به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد نمایشگر شیائومی ۱۲ آینده با رتبه‌بندی A+ توسط DisplayMate تایید شده است.

علاوه بر این، او اضافه می کند که این گوشی هوشمند همچنین 15 رکورد جدید مرتبط با صفحه نمایش برای DisplayMate ایجاد کرده است اما جزئیات بیشتر در مورد آن ناشناخته باقی مانده است.

لی جون فاش کرده است که شیائومی 12 از یک صفحه نمایش AMOLED با دقت بالا استفاده می کند که نمایشگر ظریف و تجربه استقامتی را در نظر می گیرد، از تنظیم روشنایی صفحه نمایش در 16000 سطح پشتیبانی می کند و دارای شیشه Corning Gorilla Glass Victus قوی تر برای محافظت است.

با توجه به مشخصات، انتظار می رود هر دو گوشی هوشمند آینده مجهز به آخرین چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 باشند. اخیراً در تست بنچمارک لو رفته توسط Geekbench، نسخه Pro پرچمدار در تست های تک هسته ای امتیاز 1246 و در تست های چند هسته ای 3903 را کسب کرده است.

انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند با رابط کاربری سفارشی MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 از پیش نصب شده باشند، که قرار است همراه با جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار در 28 دسامبر به صورت رسمی عرضه شود.

اگر گزارش‌ها را باور کنیم، شیائومی بیش از دو مدل را در خط تولید شیائومی 12 عرضه خواهد کرد، اما باید دید که آیا همه مدل‌ها هفته آینده رسمی خواهند شد یا خیر.

Redmi Note 11 4G گواهینامه های متعددی را قبل از عرضه جهانی دریافت می کند

مقاله قبلی

نمرات Xiaomi 12 Pro Geekbench لو رفت که بالاترین امتیاز اسنپدراگون 8 تاکنون است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *