خبر

اسمارت می، برند تصفیه هوای شیائومی، اکنون قصد دارد خودروهای هوشمند بسازد

0

در حالی که می دانیم شیائومی منابع خود را برای پروژه خودروهای هوشمند خود اختصاص داده است، گزارش جدید نشان می دهد که یکی از زیرمجموعه های این شرکت نیز قصد دارد وارد بازار خودرو نیز شود.

بر اساس گزارش 36kr، سازنده دستگاه تصفیه هوا غول فناوری چین، SmartMi برنامه هایی برای ساخت خودروهای هوشمند خود دارد. قابل ذکر است که SmartMi در چین با نام Zhimi Technology نیز شناخته می شود و به ساخت تعدادی از محصولات/لوازم خانگی هوشمند معروف است. اکنون، 36kr گزارش داده است که Zhimi در حال برنامه ریزی برای گسترش تخصص خود در خارج از محصولات الکترونیکی مصرفی و در صنعت خودرو است.

طبق گزارش منابع نزدیک، ژیمی همچنین به دنبال ساخت یک خودروی سواری جدید است که اولین مدل آن یک SUV است. این منابع همچنین افزودند که پروژه جدید Zhimi کاملاً مستقل از موتورز شیائومی است که واحد خودروسازی شرکت مادر آن است. علاوه بر این، همچنین به نظر می رسد که مدیریت پروژه خودروی جدید نیز از شرکت مادر خود جدا خواهد بود، اگرچه دیدن نوعی حمایت از غول فناوری تعجب آور نخواهد بود. در حال حاضر، برنامه‌های آن بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد، زیرا این برند بیشتر برای ساخت دستگاه‌های تصفیه هوا، تهویه مطبوع و محصولات بیشتری در این خط شناخته می‌شود.

 

 

اما به نظر می رسد که این شرکت این ابتکار را کاملاً جدی گرفته است زیرا منبع افزوده است که در حال حاضر با تعدادی از شرکت های مبتنی بر طراحی خودرو برای طراحی اولین وسیله نقلیه خود در تماس است. همچنین احتمالاً باید با یک برند شناخته شده خودرو شریک شود، زیرا ورود موفقیت آمیز به بازار خودرو بدون ذکر مشکلات و سرمایه گذاری هنگفت مورد نیاز برای تولید انبوه بسیار دشوار است. متأسفانه ژیمی در حال حاضر پاسخی برای اظهارنظر رسمی در رابطه با این خبر نداده است. بنابراین برای به روز رسانی بیشتر با ما همراه باشید.

رندر جدید شیائومی 12 اولترا بر اساس آخرین افشاگری

مقاله قبلی

POCO F3 GT، Mi Note 10/10 Pro به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می‌کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *