خبر

رندر جدید شیائومی 12 اولترا بر اساس آخرین افشاگری

0

Xiaomi 12 Ultra جانشین Xiaomi Mi 11 Ultra خواهد بود که در آوریل امسال عرضه شد و تعدادی ارتقاء را در سراسر صفحه به همراه خواهد داشت. در حالی که رندرهای ادعایی مدل وانیلی شیائومی 12 مدتی است که در حال انجام است، طراحی نوع Ultra آن در خفا باقی مانده است. اما اکنون با انتشار یک رندر غیررسمی جدید توسط Ben Geskin، این موضوع تغییر کرده است.

این وبلاگ نویس آن را از کل سری شیائومی 12 را فاش کرده بود. از این رو، به نظر می رسد که شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو طراحی بسیار مشابهی خواهند داشت در حالی که شیائومی 12 اولترا هرگز دیده نشده خواهد داشت.

تقریباً نیمی از قسمت پشتی دستگاه به تنهایی از ماژول دوربین گرفته می شود. این، علی‌رغم اینکه ظاهراً صفحه‌نمایش ثانویه در عقب را حذف می‌کند – چیزی که یکی از ویژگی‌های برجسته Mi 11 Ultra بود. فاش شدن شکل قاب همچنین در مجموع 8 بریدگی برای ماژول دوربین نشان داده بود و بن آن را در طراحی خود-منعکس کرده است.

چهار مورد از آن‌ها به دوربین‌های رندر اختصاص داده شده‌اند که باعث می‌شود Xiaomi 12 Ultra دارای تنظیمات دوربین چهارگانه باشد. اما هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی 12 اولترا واقعاً دارای چهار دوربین خواهد بود یا به تنظیمات سنتی تر سه دوربینی که در نسل قبلی خود یافت می شود. سه بریدگی باقیمانده به سنسورهای تصادفی اختصاص داده شده است در حالی که آخرین مورد فلاش است.

رندر Xiaomi 12 Ultra همچنین قسمت پشتی گوشی را به دو قسمت تقسیم می کند که یکی از آنها تیره تر از دیگری است. اگر شیائومی واقعاً به دنبال چنین پیاده‌سازی باشد، ممکن است یکی از بخش‌ها نیز حس متفاوتی داشته باشد.

جدا از این، اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه وجود ندارد. برخی گزارش ها حاکی از آن است که این گوشی دارای شارژ سریع 120 واتی و صفحه نمایش OLED 120 هرتزی خواهد بود. در زیر کاپوت، انتظار می رود این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شود و قیمت گوشی های سری 12 شیائومی می تواند از 4299 یوان شروع شود.

شیائومی فلاسک MIJIA Mini Insulation Cup را معرفی کرد

مقاله قبلی

اسمارت می، برند تصفیه هوای شیائومی، اکنون قصد دارد خودروهای هوشمند بسازد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *