خبر

شیائومی فلاسک MIJIA Mini Insulation Cup را معرفی کرد

0

محصولات شیائومی در بخش‌های مختلفی از محصولات برتر مانند پروژکتور لیزری MIJIA گرفته تا محصولات ارزان‌قیمتی مانند Mi Pen را شامل می‌شوند. این برند به تازگی محصول جدیدی را با نام تجاری MIJIA عرضه کرده است که در دسته محصولات ارزان قیمت قرار می گیرد. این محصول MIJIA Mini Insulation Cup است و دارای برچسب قیمت مناسب 49 یوان (~ 8 دلار) است.

 

MIJIA Mini Insulation Thermos Cup دارای ساختاری فشرده و سبک با ظرفیت 350 میلی لیتر و وزن حدود 190 گرم است. این طراحی آن را برای مسافرت و سایر مصارف بیرونی مناسب می کند. همچنین گفته می شود که فلاسک با استفاده از فولاد ضد زنگ درجه تماس با مواد غذایی ساخته شده است. جدا از ایمنی مواد غذایی، فلاسک در برابر اکسیداسیون، خوردگی نیز مقاوم است و به راحتی تمیز می شود.

علاوه بر این، فلاسک خلاء از فناوری خلاء دو لایه فولاد ضد زنگ، با فناوری آبکاری مسی خلاء، کاهش تشعشعات خلاء، ایجاد یک مانع موثر دما در برابر رسانش و همرفت، به طوری که مایع موجود در فنجان به موقع سرد نمی شود، استفاده می کند. جام عایق .

 

 

همانطور که گفته شد، MIJIA Mini Insulation Cup دارای برچسب قیمت مناسب 49 یوان (~ 8 دلار) است و در حال حاضر در فروشگاه های مجاز Tmall، Mi Home و Xiaomi در چین به فروش می رسد. این محصول در رنگ های مشکی، سفید، صورتی و آبی عرضه می شود.

گوشی Redmi K50 Gaming Pro مدل A.k.a L10 (Matisse) در چین تایید شده است

مقاله قبلی

رندر جدید شیائومی 12 اولترا بر اساس آخرین افشاگری

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *