خبر

شیائومی شارژر سوپر فلش 100 واتی جدید را آزمایش می کند، احتمالاً در نیمه دوم 2022 معرفی خواهد شد

0

شیائومی در حال حاضر در حال آزمایش فناوری شارژ فلش 100 واتی ارتقا یافته برای ظرفیت باتری بزرگ است، که نه تنها زمان شارژ را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، بلکه طول عمر باتری را نیز به طور جدی در نظر می گیرد.

 

 

متأسفانه، منبع اطلاعات به جزئیات دقیق نپرداخته است و جزئیات دیگری را فاش نکرده و در مورد چه گوشی هایی می توان انتظار این فناوری را داشت.

با این حال، با توجه به اینکه شیائومی قبلاً چند گوشی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی عرضه کرده است و حتی در حال کار بر روی 200 وات است، احتمالاً فناوری Super 100W Flash Charging مورد بحث در برخی جنبه‌های دیگر ارتقاءهایی را به همراه خواهد داشت. یکی دیگر از دلایل توسعه 100 وات می تواند سرعت شارژ بالاتر باشد که به سرعت سلامت باتری را تخریب می کند. گزینه های کندتر مانند 100 وات می توانند تعادل بهتری بین سرعت و سلامت باتری ارائه دهند.

حتی سری 12 آتی شیائومی به فناوری شارژ 120 واتی مجهز خواهد شد، که این احتمال را می‌دهد که تا زمانی که سری MIX 5 در نیمه دوم سال رونمایی نشود، سوپر شارژر 100 واتی رونمایی نخواهد شد.

به غیر از این، گزارش هایی در مورد عرضه محصولات پرچمدار شیائومی با پشتیبانی از شارژ با درجه بالاتر از 120 وات در نیمه دوم سال آینده منتشر شده است.

شیائومی قبلاً از فناوری شارژ سریع 200 واتی خبر داده بود که نشان می داد نسخه اصلاح شده Mi 11 Pro تنها 8 دقیقه طول می کشد تا 100 درصد شارژ شود. شارژ 200 واتی احتمالاً با «سیستم خنک‌کننده پمپ سرد حلقه‌ای شکل» که خود توسعه‌یافته است جفت می‌شود که به کنترل تولید گرما، بهبود ایمنی و طول عمر باتری کمک می‌کند.

تلویزیون شیائومی ES 2022 اکنون در یک نسخه 50 اینچی نیز عرضه می شود

مقاله قبلی

شیائومی یخچال MIJIA دو در با ظرفیت 186 لیتر را معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *