خبر

شیائومی 11 LE این هفته معرفی می شود: گزارش

0

انتظار می‌رود شیائومی تا پایان ماه جاری میلادی سری ۱۲ شیائومی را معرفی کند. پیش از آن، این شرکت ممکن است گوشی دیگری از سری شیائومی 11/Mi 11 را عرضه کند. بیایید نگاهی به این گوشی هوشمند آینده بیندازیم.

طبق گزارش، شیائومی ممکن است به زودی یک گوشی با نام Mi 11 LE در چین عرضه کند. بله درست خواندید کد MIUI دستگاه را با نام تجاری Mi به جای نام تجاری جدید شیائومی فهرست می کند.

اسم کد گوشی (Lisa) از پایگاه کد و شماره مدل (2107119DC) از TENAA نشان می‌دهد که چیزی نیست جز گوشی Xiaomi 11 Lite 5G NE که قبلاً منتشر شده است. اما بنا به دلایلی، با نام جدید در کشور اصلی شرکت فروخته خواهد شد.

این همه چیز نیست، یک TikToker از چین ویدیویی را منتشر کرده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند در 9 دسامبر عرضه می شود. در نهایت، شیائومی می گوید که دستگاه به احتمال زیاد با V12.5.6.0.RKOCNXM مبتنی بر اندروید 11 عرضه می شود.

اگرچه این گوشی با نام Mi 11 LE در کد MIUI ذکر شده است، اما احتمال زیادی وجود دارد که به عنوان Xiaomi 11 LE 5G در چین رسمی شود. در حال حاضر، ما مطمئن نیستیم که LE مخفف چیست. احتمالاً به معنای “نسخه Lite” است. برای کسانی که نمی‌دانند، NE در شیائومی 11 لایت 5G NE مخفف «نسخه جدید» است.

Xiaomi 11 Lite 5G NE (معروف به Xiaomi 11 Lite NE 5G در هند) صرفاً Mi 11 Lite 5G با Snapdragon 778G به جای Snapdragon 780G است. در حالی که Mi 11 LE هنوز عرضه نشده، نوع چینی این گوشی خواهد بود.

مشخصات کلیدی Xiaomi 12 Lite و 12 Lite Zoom فاش شد

مقاله قبلی

MIUI 13 تغییراتی را ایجاد خواهد کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *