خبر

سری Redmi K50 در فوریه 2022 و چهار مدل معرفی می شود

0

ردمی شیائومی قرار است به زودی جانشین سری ردمی K40 را بیاورد و شایعات در مورد آن شروع شده است. جانشین Redmi K50 قبلاً در معرض چند افشاگری قرار گرفته است و به زودی معرفی می شود. اکنون، افشارگر محبوب DigitalChatStation جدول زمانی عرضه این محضول را به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته های تیپستر، سری Redmi K50 سال آینده معرفی خواهد شد. پیش بینی می شود که تا پایان فوریه به چین برسد. بر اساس گزارش ها، این گوشی چندین مدل خواهد داشت که با توجه به انواع مختلف سری Redmi K40 کاملاً واضح است. طبق گزارشات، این گوشی با چهار چیپست مختلف عرضه خواهد شد: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1، Snapdragon 870، MediaTek Dimensity 7000 و Dimensity 9000.

 

 

افشای اطلاعات قبلی نشان داد که گوشی های سری K50 رابط MIUI 13 را مستقیماً از جعبه دریافت می کنند. با توجه به اینکه عرضه در فوریه انجام می شود، دیگر جای تعجب نیست زیرا MIUI 13 خود در این ماه معرفی می شود. اکنون باید دید که آیا با MIUI مبتنی بر اندروید 12 عرضه می شود یا MIUI مبتنی بر اندروید 11.

با این وجود، هنوز زمان زیادی تا زمانی که دستگاه را به طور رسمی در بازار ببینیم، باقی مانده است. در حال حاضر، به لطف افشاگرها و گواهینامه ها، چند مشخصات گوشی را داریم. Redmi K50 قرار است دارای کدهای Matisse و Rubens باشد که ممکن است به عنوان دو مدل با Matisse مجهز به Dimensity 9000 SoC، مدل بازی بسیار شایع‌شده، معرفی شوند.

موبایل گیمینگ K50 با کد Matisse با نام Dimensity 9000 دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز یا 144 هرتز خواهد بود. گفته می شود که این صفحه نمایش OLED است که برای امنیت بیشتر به عنوان یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش دو برابر می شود. انتظار می رود که این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی باشد و با توجه به اینکه یک گوشی گیمینگ خواهد بود، ممکن است مکانیزم خنک کننده ای داشته باشد. این دستگاه را شاید بتوان مدل Redmi K50 Gaming Pro نامید.

علاوه بر این، انتظار می‌رود گوشی با کد Rubens مدل Redmi K50 Gaming Standard باشد که Dimensity 7000 را تامین می‌کند. ممکن است دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی و به دنبال مکانیزم خنک‌کننده مشابه Matisse، مدل Gaming Pro باشد.

جزئیات مربوط به مدل های K50 مجهز به اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 8 نسل 1 هنوز مشخص نشده است. هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد آن یاد گرفتیم، شما را به‌روزرسانی می‌کنیم.

مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی با گواهی PANTONE عرضه شد

مقاله قبلی

مشخصات کلیدی Xiaomi 12 Lite و 12 Lite Zoom فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *