خبر

دستگاه کف ساز اتوماتیک شیائومی MIJIA عرضه شد

0

ظهور همه‌گیری مرگبار COVID 19 باعث تولید چندین محصول شد که برای تقویت اقدامات پیشگیرانه ما در برابر ویروس کشنده طراحی شده‌اند. چنین اقداماتی از شستشوی دست / ضدعفونی‌کننده‌ها، دسته‌های مختلف ماسک صورت و چندین مورد دیگر را شامل می‌شود. وقتی صحبت از ضدعفونی کننده دست شد، شیائومی به تازگی یکی از آنها را عرضه کرده است. نام این گجت به صورت MIJIA Auto Foaming Hand Wash Pro ترجمه می‌شود، اما نسخه بالاتری از محصولی است که در AliExpress با نام MIJIA Auto Foam Soap Washer فهرست شده است.

MIJIA Auto Foaming Hand Wash Pro دارای طراحی بهبود یافته نسبت به مدل قبلی خود است. در حالی که مدل قبلی از باتری های AA استفاده می کند، این مدل دارای یک باتری داخلی 1400 میلی آمپر ساعتی است که از طریق یک درگاه USB-C شارژ می شود. از یک موتور داخلی کم مصرف استفاده می کند که مایع را پخش می کند. این دستگاه فوم را با الگوی جدیدی پخش می کند که به طور دقیق نسبت گاز و مایع را ادغام می کند. باتری با یک بار شارژ می تواند تا شش ماه دوام بیاورد.

علاوه بر این، دستگاه شستشوی دستی با یک مایع ضدعفونی کننده دست با رایحه انجیر مدیترانه ای عرضه می شود و با استفاده از اسیدهای آمینه طبیعی تولید می شود. محفظه نگهداری مایعات دارای ظرفیت 300 میلی لیتر است و گفته می شود که یک قوطی پر می تواند تقریباً 400 بار مایع کف دار تولید کند.

همچنین دارای یک عملکرد توزیع خودکار است که به موجب آن مایع ضدعفونی کننده دست را به محض اینکه دستی زیر شیر تشخیص داده شد بیرون می‌دهد. پس از توزیع، به مدت 20 ثانیه زنگ هشدار به صدا در می آید و به کاربر یادآوری می کند که برای اطمینان از تمیزی آن را کاملا مالش دهد. علاوه بر این، بدنه محصول از استاندارد IPX5 ضد آب پشتیبانی می کند.

MIJIA Auto Foaming Hand Wash Pro تقریبا20 دلار قیمت دارد، اما در حال حاضر در با قیمت 109 دلار (~ 17 دلار) به فروش می رسد.

به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition برای شیائومی CIVI منتشر شد

مقاله قبلی

شیائومی 12 مجهز به اسنپدراگون 898 گواهینامه EEC را دریافت کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *