خبر

شیائومی ساعت هوشمند Mi Rabbit Children 5 Pro را معرفی کرد

0

شیائومی ساعت جدیدی را برای کودکان عرضه کرده است که Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro نام دارد. برند Mi Rabbit (Mi Bunny) دارای مجموعه ای غنی از محصولات است که به طور خاص برای کودکان و نیازهای خاص آنها طراحی شده است. مجموعه محصولات شامل مدل‌های متوالی ساعت‌های هوشمند کودکان است.

Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro جدیدترین خط تولید این بلوک است و نسبت به مدل های قبلی چندین ارتقا دارد. یکی از این ویژگی ها نصب دوربین دوگانه، پشتیبانی از NFC، موقعیت یابی سه بعدی کف و موارد دیگر است. این ساعت دارای برچسب قیمت مناسب 1299 یوان (~ 203 دلار) است و در حال حاضر برای پیش خرید آماده است.

با توضیح بیشتر در مورد ویژگی ها، Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی شبکیه چشم و وضوح 448 × 368 پیکسل و همچنین تراکم پیکسلی 326ppi است. صفحه نمایش توسط لایه ای از شیشه Corning Gorilla با فناوری پوشش الماس مانند محافظت می شود که مقاومت بالایی در برابر خراش ایجاد می کند. این محصول با صفحه ساعت مربعی با بریدگی قطره ای طراحی شده است.

این محصول به 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همچنین از طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی و کمکی که مناسب کودکان هستند پشتیبانی می کند. این محصول از نظارت بر ضربان قلب پشتیبانی می کند و انواع حالت های ورزشی مانند طناب زدن، اسکیت غلتکی، کوهنوردی، دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، پیاده روی و غیره را ارائه می دهد. یک سنسور ضربان قلب PPG داخلی وجود دارد که به طور مداوم در حین حرکت نظارت می کند و در صورت بالا بودن ضربان قلب هشدار اولیه را ارائه می دهد.

دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی روی قاب درست بالای بند تعبیه شده است. دوربین جلو به والدین اجازه می دهد تا محیط اطراف محل کودک را ببینند. همچنین یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری در نمایشگر تعبیه شده است.

از نظر عملکرد، ساعت از Hand WeChat، QQ، چت صوتی و تماس تصویری پشتیبانی می کند. علاوه بر این، والدین می توانند ویژگی های WeChat و QQ را از طریق برنامه Mi Rabbit غیرفعال کنند. از نظر موقعیت یابی، این ساعت از عملکردهای موقعیت یابی مانند GPS، Beidou و Base Station پشتیبانی می کند و از موقعیت یابی داخلی در مراکز خرید بزرگ، ایستگاه های راه آهن پرسرعت و فرودگاه های سراسر چین پشتیبانی می کند.

MIUI بالاخره کلون «Edge panel» سامسونگ به نام «جعبه ابزار هوشمند» را دریافت کرد

مقاله قبلی

به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition برای شیائومی CIVI منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *