خبر

شیائومی تا ژانویه 2022 تولید گوشی های هوشمند را در پاکستان آغاز می کند

0

بیانیه افشای مواد ارائه شده در بورس اوراق بهادار پاکستان نشان می دهد که نیروگاه فناوری چینی شیائومی از ژانویه 2022 تولید گوشی های هوشمند را در پاکستان آغاز خواهد کرد. شیائومی تولید سالانه حداکثر 3 میلیون گوشی هوشمند را در تاسیسات تولید پاکستان خود هدف قرار داده است. درآمد مورد انتظار از عملیات پاکستان شیائومی در حدود 450 میلیون دلار است.

جزئیات کلیدی این هفته توسط شریک محلی شیائومی، Air Link Communication Limited در بورس اوراق بهادار پاکستان ثبت شد. ترتیب تولید بین شیائومی و Select Technologies (Pvt) Limited، یکی از شرکت های تابعه Air Link Communication Limited است. Select Technologies به عنوان شریک تولید شیائومی در پاکستان با تمرکز بر تولید تلفن های همراه عمل خواهد کرد. برگزیده فناوری ها وظیفه تولید دستگاه های تلفن همراه با برندهای خاص را بر عهده خواهند داشت. ممکن است شیائومی در نهایت تنها برندی نباشد که توسط Select Technologies تولید خواهد شد.

شرکت مادر، Air Link Communication Limited، می‌گوید که سرمایه‌گذاری جدید با هدف تولید سالانه بین 2.5 تا 3 میلیون واحد، تأثیر فزاینده‌ای بر چشم‌انداز مالی شرکت خواهد داشت. پیش بینی درآمد تولید جدید گوشی های هوشمند شیائومی سالانه 450 میلیون دلار پیش بینی شده است. این مرکز تولید در نزدیکی مجتمع تولید تلفن همراه Air Link در لاهور قرار دارد. Air Link همچنان بخش بزرگی از زنجیره توزیع گوشی های هوشمند شیائومی در پاکستان را در اختیار خواهد داشت و مرکز تولید جدید آن جایگاه خود را در بازار تثبیت خواهد کرد.

شیائومی همچنان به گسترش فعالیت های خود در خارج از چین ادامه می دهد. شیائومی به‌عنوان پیشرو در بخش گوشی‌های هوشمند، اعداد قابل توجهی در سطح جهانی داشته است. داده‌های چندین منبع به این واقعیت اشاره می‌کنند که شیائومی در حال حاضر پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در جهان است و از اپل و سامسونگ پیشی گرفته است. گسترش فعالیت‌های شیائومی در پاکستان به مشخصات رو به رشد این شرکت چینی می‌افزاید.

شیائومی Mi 10S گزینه ای برای جابجایی بین پروفایل های صوتی DXOMARK و کارخانه دارد

مقاله قبلی

شیائومی قصد دارد در طول سه سال آینده از اپل و سامسونگ پیشی بگیرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *