خبر

شیائومی Mi 10S گزینه ای برای جابجایی بین پروفایل های صوتی DXOMARK و کارخانه دارد

0

پیش از رونمایی از Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra، شیائومی نسخه جدیدی از Mi 10 را به طور انحصاری در چین عرضه کرد. این دستگاه به نام Mi 10S در اوایل ماه مارس معرفی شد. یکی از ویژگی های برجسته این گوشی هوشمند عملکرد صوتی آن است. ماه ها پس از عرضه این گوشی، این شرکت اکنون گزینه ای را برای جابجایی بین دو پروفایل صوتی مختلف اعلام کرده است.

Mi 10S بهترین گوشی هوشمند شیائومی در DXOMARK Audio تا به امروز است (80 امتیاز). نمایه صوتی تست شده توسط DXOMARK از طریق یک به روز رسانی نرم افزار در دسترس کاربران قرار گرفت.

با این حال، برخی از کاربران شکایت داشتند که مشخصات صوتی کارخانه بهتر از DXOMARK است. از این رو، پس از شنیدن بازخوردها، شیائومی اکنون تصمیم گرفته است که هر دو پروفایل صوتی را برای کاربران ارائه دهد.

طبق یک پست اعلامیه رسمی در انجمن شیائومی چین، کاربران می توانند پروفایل های صوتی را از برنامه تنظیمات تغییر دهند. این گزینه در ابتدا از طریق بیلدهای هفتگی MIUI از این جمعه در دسترس خواهد بود.

پس از انجام آزمایش عمومی، گزینه تغییر بین پروفایل های صوتی “Factory” و “DXO” از طریق یک به روز رسانی سیستم OTA برای همه کاربران ارائه می شود.

شیائومی باید این گزینه را زمانی ارائه می کرد که نمایه صوتی DXOMARK در اختیار کاربران قرار گرفت. نظر شما در مورد این وضعیت چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

فروش گوشی های هوشمند 4G چین برای اولین بار در 2 سال گذشته رشد کرد

مقاله قبلی

شیائومی تا ژانویه 2022 تولید گوشی های هوشمند را در پاکستان آغاز می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *