خبر

مشخصات گوشی های شیائومی، ردمی اسنپدراگون 870 به زودی منتشر می شود

0

گزارش های اخیر نشان می دهد که شیائومی به زودی دو گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 را در چین عرضه خواهد کرد. اولین مورد با نام تجاری شیائومی و دیگری می تواند یک دستگاه Redmi باشد. یک افشاگر معتبر چینی جزئیات کلیدی هر دو گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

این خبر نشان می دهد که گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 870 شیائومی به صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با لبه های خمیده مجهز خواهد شد. در حالی که رزولوشن آن مشخص نیست، انتظار می‌رود که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای روشن نگه داشتن چراغ ها وجود دارد. این باتری با شارژ سریع 67 واتی و شارژ بی سیم 33 واتی همراه خواهد بود.

برای عکاسی، دوربین اصلی 108 یا 50 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی خواهد بود. ویژگی های دیگری مانند بلندگوهای Harmon Kardon و موتور X-axis را ارائه می دهد.

از سوی دیگر، گوشی اسنپدراگون 870 ردمی دارای صفحه نمایش تخت OLED 6.6 اینچی سامسونگ است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، بلندگوهای دوگانه JBL و موتور X-axis از آن پشتیبانی می کند. افشاکننده نام بازاریابی نهایی هر دو مدل را به اشتراک نمی گذارد.

شیائومی در اولین روز فروش Double 11 محصولاتی به ارزش 7 میلیارد یوان به فروش رساند

مقاله قبلی

فروش گوشی های هوشمند 4G چین برای اولین بار در 2 سال گذشته رشد کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *