خبر

شیائومی کد منبع اندروید 11 را برای Redmi Note 11 Pro منتشر کرد

0

تنها چند روز پس از انتشار سری ردمی نوت 11 در چین، شیائومی اکنون منابع هسته مبتنی بر اندروید 11 را برای Redmi Note 11 Pro منتشر کرده است. با کد Pissarro، کدهای منبع را می توان از GitHub مشاهده کرد. آنها ممکن است برای اکثر کاربران معمولی اهمیت کمی داشته باشند، اما مطمئناً برای توسعه دهندگان و متخصصان به اندازه کافی ماهر که ممکن است بخواهند دستگاه های خود را به محدودیت های توانایی خود برسانند، مفید خواهند بود. کدهای منبع هسته جزئیات مهمی هستند که به توسعه دهندگان کمک می کنند تا کرنل ها و رام های سفارشی را برای دستگاه بسازند.

سری Redmi Note 11 دارای سه مدل به نام Redmi Note 11، Redmi Note 11 Pro و +Redmi Note 11 Pro  است. با عرضه محصولات در چین، بازارهای دیگر از جمله هند، برای عرضه محصولات بدیهی با برخی تغییرات و احتمالاً لوازم جانبی اضافی آماده شده اند. همچنین حدس زده می شود که Redmi Note 11 و Redmi Note 11 Pro به ترتیب Xiaomi 11i و Xiaomi 11i HyperCharge در هند نامیده می شوند.

در حالی که Redmi Note 11 از پردازنده MediaTek Dimensity 810 بهره می برد، دو مدل دیگر از تراشه قدرتمندتر MediaTek Dimensity 920 استفاده می کنند. کدهای منبع هسته در واقع می توانند به توسعه دهندگان کمک کنند تا میزان بهبود عملکرد را از طریق رام سفارشی از چیپست مدیاتک Dimensity بدست آورند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که گوشی های هوشمند مجهز به اسنپدراگون از پشتیبانی توسعه بهتری نسبت به گوشی های مجهز به SoC های مدیاتک برخوردار هستند.

Redmi Note 11 در هند با نام Redmi Note 11T 5G عرضه می شود

مقاله قبلی

Redmi K40S لغو شد، سری Redmi K50 در حال آماده سازی است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *