خبر

تصاویر جدیدی از شیائومی 12 به بیرون درز کرد

0

ظاهراً شیائومی 12 در حال حرکت در مترو دیده شده است و این می تواند اولین نگاه ما به گوشی پرچمدار آینده باشد.

Tipster Mukul Sharma چند تصویر از Weibo به اشتراک گذاشته است که دستگاه را در حال عمل نشان می دهد. به دلیل پوشاندن قاب ظاهری عجیب، چیز زیادی در مورد گوشی قابل مشاهده نیست، اما به نظر می رسد که صفحه نمایش غیرعادی بلندی دارد. یا این فقط می تواند زوایا باشد.

شیائومی 12 قبلاً از طراحی سوراخ کوچکتر و نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا همراه با انحنای جزئی در کناره ها استفاده می کرد. اما متأسفانه به دلیل محتوای سیاه و سفیدی که در تصاویر لو رفته روی گوشی نمایش داده می شود، این پیشرفت ها تقریبا غیرممکن است.

با این وجود، عرضه شیائومی 12 قریب الوقوع بود، با توجه به اینکه مدل قبلی آن – Mi 11 Ultra – در حال حاضر در کشورهایی مانند هند کنار گذاشته شده است. این دستگاه همچنین گواهی BIS هندی را دریافت کرده است که به زودی انتشار آینده را تایید می کند. شایعات به تاریخ انتشار اوایل سال 2022 اشاره کرده اند اما هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

آنچه مشخص است این است که شیائومی 12 یکی از اولین دستگاه هایی خواهد بود که دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 898 است که با استفاده از فرآیند 4 نانومتری تولید خواهد شد. ممکن است تا 12 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 داشته باشد. شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 واتی نیز ممکن است پشتیبانی شود.

Redmi Note 9 به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را در هند دریافت می کند

مقاله قبلی

Redmi Smart Band Pro با صفحه نمایش 1.47 اینچی Super AMOLED و بیش از 110 حالت تمرین معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *