خبر

مشخصات مورد انتظار سری شیائمی 12Lite

0

هرازگاهی، دستگاه‌های جدید شیائومی ماه‌ها قبل از عرضه در کد MIUI مشاهده می‌شوند. دو گوشی هوشمند با نام های رمز Zijin و Taoyao اکنون ظاهر شده اند. گفته می شود که آنها به عنوان سری Xiaomi 12 Lite رسمی خواهند شد.

شیائومی دو گوشی هوشمند آینده را با کد MIUI شناسایی کرده است. این دستگاه ها به ترتیب دارای شماره مدل L9 و L9B هستند. نام رمز اولی Zijin است، در حالی که دومی Taoyao نام دارد.

منبع این اطلاعات می گوید که هر دو این گوشی ها دارای صفحه نمایش +FHD  (2400 در 1080 پیکسل) با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش هستند. آن‌ها از چیپست Qualcomm SM7325 قدرت می‌گیرند و دارای دوربین سه‌گانه خواهند بود.

تنها تفاوت عمده دوربین سوم خواهد بود. شیائومی زیجین به جای دوربین ماکرو مانند شیائومی تائویا، یک دوربین تله فوتو خواهد داشت. دو دوربین دیگر یک حسگر عریض اولیه و یک واحد فوق عریض ثانویه در هر دوی آنها خواهند بود.

در نهایت، منبع می گوید که Zijin تنها یک گوشی چینی است، در حالی که Taoyao در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود. آنها همچنین پیشنهاد می کنند که این گوشی ها به عنوان سری Xiaomi 12 Lite عرضه شوند.

این به این دلیل است که Mi 10 Lite و Mi 10 Youth Edition که در سال 2020 عرضه شدند نیز فقط از نظر تنظیمات دوربین متفاوت بودند. درست مانند این دستگاه‌های عرضه‌نشده، دستگاهی که دوربین تله فوتو داشت، منحصر به چین بود.

با این اوصاف، ما مطمئن هستیم که مشخصات این گوشی های هوشمند می تواند دقیق باشد زیرا شیائومیوی منبع قابل اعتمادی است. با این حال، نام رسمی گوشی ها می تواند چیز دیگری باشد زیرا منبع در حدس زدن نام های بازاریابی اشتباه کرده است.

شیائومی گوشی پرچمدار Redmi را با اسنپدراگون 870 عرضه می کند

مقاله قبلی

فروش جهانی سری Redmi Note از 240 میلیون دستگاه فراتر رفته است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *