خبر

پیش خرید شیائومی Redmi Watch 2 در JD.com آغاز شد

0

اوایل امروز (25 اکتبر 2021)، شیائومی پیش‌فروش‌های Redmi Watch 2 را در یک وب‌سایت محبوب خرده‌فروشی الکترونیکی چینی، JD.com، قبل از عرضه رسمی این پوشیدنی آغاز کرد.

قابل ذکر است، ما همچنین در مورد نشت قیمت Redmi Watch 2 امروز گزارش داده بودیم. این نشت در JD.com نیز مشاهده شد، با این فهرست که برچسب قیمت آن 399 یوان (تقریباً 63 دلار آمریکا) است. اکنون، غول فناوری چینی شروع به پیش‌سفارش برای محصول جدید کرده است، بنابراین برای علاقه‌مندان، مبلغ 50 یوان (تقریباً 8 دلار آمریکا) سپرده وجود دارد.

این فهرست همچنین تنها چند روز قبل از معرفی رسمی Redmi Watch 2 که در 28 اکتبر رونمایی خواهد شد، وارد می‌شود. پیش از این، این شرکت همچنین از ابزار پوشیدنی آتی که قرار است دارای صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا باشد، استفاده کرده بود. در مقایسه، آخرین نسل Redmi Watch تنها دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی بود. در حالی که نام آن نشان می دهد که این یک ساعت هوشمند است، انتظار می رود این پوشیدنی یک بند ردیابی تناسب اندام باشد.

علاوه بر این، جزئیات دقیق تر در مورد باند تناسب اندام در حال حاضر ناشناخته است، اما انتظار می رود که با ویژگی های مختلف مرتبط با سلامت مانند نظارت بر ضربان قلب و ردیابی خواب به دست آید. همچنین می‌توانیم انتظار نسخه سفارشی‌شده RTOS را به همراه GPS و پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی داشته باشیم. Redmi Watch 2 شیائومی همچنین احتمالاً در چندین رنگ مختلف مانند مشکی، آبی فضایی و عاجی عرضه خواهد شد.

نسخه ویژه شیائومی MIX 4

مقاله قبلی

شیائومی 12 دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *