خبر

نسخه ویژه شیائومی MIX 4

0

شیائومی با یک پست Weibo امروز یک “تم کاوش” جدید برای گوشی هوشمند Xiaomi MIX 4 معرفی کرد. بسته بندی دستگاه ارتقا یافته است و اکنون دارای یک تم نجومی کامل با ستاره ها و سیارات است.

با نگاهی دقیق تر، می توان دید که دایره حلقه ای برای به تصویر کشیدن سیاره زحل است، در حالی که “سیاره” خاکستری سنگی در واقع یکی از قمرهای برجسته زحل به نام میماس است. تم کلی جعبه حول رنگ خاکستری می چرخد ​​و به احتمال زیاد این نسخه ویژه فقط با Xiaomi MIX 4 خاکستری عرضه می شود.

همچنین یک کیف ویژه به خریداران Xiaomi MIX 4 Exploration Theme edition برای تکمیل جعبه جدید داده خواهد شد. این یکی کاملا مشکی است و یک متن طلایی “Xiaomi MIX 4” در بالای آن چاپ شده است.

به نظر نمی رسد که خود دستگاه تغییری در طراحی و رنگ داشته باشد، اگرچه با نسخه ویژه و تمام تغییرات فقط به بسته بندی آن محدود شده است.

متأسفانه، هنوز هیچ خبر رسمی از انتشار جهانی MIX 4 وجود ندارد، بنابراین تجربه جدید جعبه گشایی «خارج از این دنیا» ممکن است هرگز به مخاطبان جهانی نرسد. قبلاً چند نشانه برای انتشار جهانی وجود داشت، از جمله گواهی بلوتوث SIG و حضور در کنسول Google Play، اما هنوز به نتیجه نرسیده اند.

Xiaomi MIX 4 از پردازنده اسنپدراگون +888 و ویژگی های کمیاب مانند دوربین زیر صفحه نمایش 20 مگاپیکسلی و بدنه سرامیکی بهره می برد. همچنین دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 واتی است.

سری ردمی نوت 11 از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند

مقاله قبلی

پیش خرید شیائومی Redmi Watch 2 در JD.com آغاز شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *