خبر

لی جون از نقش مدیر در شرکت های مختلف تحت حمایت شیائومی کنار می رود

0

لی جون ، موسس و مدیرعامل شیائومی، با موفقیت از تعدادی از واحدهای این شرکت و حتی برخی از شرکت هایی که توسط غول فناوری چینی حمایت می شوند خارج شد.

بر اساس گزارش PanDaily، اطلاعات ثبت صنعتی و تجاری مربوط به Chengdu Beida Asset Management Co اخیراً دو به روز رسانی قابل توجه انجام داده است، یکی از آنها نشان می دهد که لی جون از سمت مدیر اجرایی شرکت کناره گیری کرده است. برای کسانی که نمی دانند، مدیریت دارایی Chengdu Beida متعلق به فناوری دیجیتال Tianxing است که از یک پلت فرم پرداخت تلفن همراه که متعلق به سازنده تلفن های هوشمند است، استفاده می کند.

پیش از این، مقام ارشد غول فناوری چینی نیز از سمت خود به عنوان رئیس شرکت مدیریت اعتبار شیائومی و از سمت مدیر خدمات اطلاعات مالی شانگهای شیائومی کنار رفته بود. در ژوئیه، لی جون حتی از سمت مدیر اجرایی Chongqing Xiaomi Commercial Factoring Co. Ltd کنار رفت.

در حال حاضر، مدیر اجرایی هنوز مدیر اجرایی ، رئیس و مدیر عامل شیائومی است که بر تلفن های هوشمند، تلویزیون های هوشمند و سایر محصولات خانگی هوشمند و اکوسیستم ها نیز تمرکز دارد. وظایف وی شامل استراتژی سازی، فرهنگ سازی شرکت ها و توسعه محصولات کلیدی و نظارت بر تیم مدیریت ارشد است. علی رغم ترک تعدادی از شرکتهای تحت حمایت این شرکت، وی هنوز مدیر سایر شرکتهای تابعه، شرکتهای وابسته ادغام شده و سایر نهادهای تحت حمایت شیائومی است.

شیائومی Mi Pad 5 با تراشه اسنپدراگون 860 با قیمت 43780 ین (384 دلار) در ژاپن عرضه شد

مقاله قبلی

مدیر عامل شیائومی فاش کرد سری Redmi Note 11 دارای جک هدفون است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *