خبر

معرفی هود و اجاق گاز شیائومی Mi Home (Mijia)

0

شیائومی دیروز مجموعه Mi Home S1 خود را که شامل Mijia Cross-border Range Hood S1 و Mijia Gas Stove S1 4500W است، عرضه کرد. اولی یک هود پیشرفته است در حالی که دومی یک اجاق گاز هوشمند است.

این مجموعه از حرکات دست پشتیبانی می کند. این حرکات به شما امکان می دهد انواع مختلفی از جمله خاموش کردن دستگاه را با یک حرکت ساده از دست، بدون نیاز به لمس خود دستگاه ها انجام دهید.

این مجموعه مجهز به سنسورهای مادون قرمز دوگانه است که حرکات کاربر را به دقت ردیابی می کند. هود Range Hood S1 را می توان با کشیدن راست روشن کرد، قدرت آن را می توان با کشیدن راست بیشتر تنظیم کرد و کشیدن به چپ آن را خاموش می کند.

عرض دودکش 900 میلی متر است و هر دو اجاق گاز را می پوشاند و باعث می شود تمام دود حاصل از پخت و پز را جذب کند. موتور داخلی آن حداکثر سرعت 1010 دور در دقیقه دارد و قطر روتور آن 256 میلی متر است. نیروی مکش 21 متر مکعب در دقیقه تولید می کند.

در مورد اجاق گاز Mijia، می تواند 4500 وات خروجی داشته باشد و از راندمان حرارتی بالایی برخوردار است. درجه حرارت آن را می توان از 180 درجه معمولی، تا 230 درجه تنظیم کرد.

اجاق گاز و هود Mi Home (Mijia) S1 به طور خودکار هماهنگ عمل می کنند و هود به محض تشخیص دود به طور خودکار روشن می شود. قدرت مکش آن نیز متغیر است و دمای اجاق گاز را تنظیم می کند.

این مجموعه از روز جمعه با قیمت خرده فروشی حدود 2598 یوان (403 دلار آمریکا) عرضه می شود.

فروش فوق العاده سری پلو پز Mijia نشان دهنده عملکرد فوق العاده شیائومی در حوزه لوازم خانگی است

مقاله قبلی

Redmi Smart TV X 2022 با صفحه نمایش 120 هرتزی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *