خبر

امکان عرضه دستگاه های Redmi با نسخه سفارشی MIUI

0

تلفن های هوشمند گروه شیائومی از ابتدا MIUI را اجرا می کردند. صرف نظر از مارک تجاری، چه شیائومی (Mi سابق)، Redmi یا POCO، همه گوشی های آنها از نرم افزار یکسانی استفاده می کنند. با این حال، تلفن های POCO دارای تم متفاوتی هستند و نام تجاری آن را POI MIUI می نامند. به گفته یک منبع اطلاعاتی معتبر، دستگاه های Redmi با نسخه سفارشی MIUI نیز عرضه می شوند.

Digital Chat Station می گوید تلفن های هوشمند Redmi به زودی از نسخه اصلاح شده MIUI استفاده خواهند کرد. این به برند کمک می کند تا هویت خود را تعیین کند. با این حال، او فاش نکرد که چه زمانی شاهد اولین  MIUI طراحی شده برای گوشی های Redmi خواهیم بود.

ما فکر نمی کنیم MIUI برای Redmi از نظر ویژگی ها و عملکرد متفاوت باشد. به احتمال زیاد فقط ظاهری جدید خواهد داشت درست مانند آنچه MIUI در دستگاه های POCO کمی متفاوت از گوشی های Redmi و مارک Xiaomi (Mi) به نظر می رسد.

پیاده سازی احتمالاً مشابه کاری است که هواوی، OPPO و vivo سالهاست انجام می دهند. دستگاه های HONOR نسخه اصلاح شده EMUI به نام Magic UI را اجرا می کنند، در حالی که رابط کاربری realme بر اساس ColorOS است. به طور مشابه، OriginOS و Funtouch OS برای تلفن های هوشمند iQOO کمی متفاوت از نرم افزاری است که در گوشی های vivo یافت می شود.

شیائومی Mi 12 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 898، بدنه سرامیکی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است

مقاله قبلی

پاور بانک شیائومی Pocket Edition Pro با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی در چین عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *