خبر

شیائومی Mi 12 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 898، بدنه سرامیکی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است

0

شیائومی به تازگی تلفن های هوشمند جدید Civi خود را با طراحی جدید روانه بازار کرده است که این شرکت به عنوان زیباترین تلفن هوشمند تاریخ این برند معرفی می کند. شایعات نشان می دهند که گوشی هوشمند پرچمدار آینده این شرکت سری Xiaomi Mi 12 می تواند همان طرح طراحی را داشته  باشد.

در حال حاضر، گزارش جدیدی به صورت آنلاین منتشر شده است که جزئیات بیشتری را در مورد گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی فاش می کند. گفته می شود که گوشی هوشمند Mi 12 سبک تر و نازک تر خواهد بود و از نظر ظاهری در مقایسه با سری Mi 11 چندین بهبود یافته است.

همچنین ادعا شده است که Xiaomi Mi 12 از مواد دو هسته ای و طرح هایی استفاده می کند که می تواند چگالی انرژی را تا حدودی افزایش دهد و گفته می شود که یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. این بدان معناست که تلفن هوشمند با وجود داشتن باتری با ظرفیت بیشتر از بدنه نازک تری برخوردار خواهد بود.

این دستگاه دارای پنل پشتی سرامیکی است، که اولین بار نیست که شیائومی از آن برای گوشی هوشمند پرچمدار خود استفاده می کند. گوشی هوشمند پرچمدار Mi MIX 4 این شرکت در حال حاضر دارای بدنه ای سرامیکی است.

به تازگی، Digital Chat Station فاش کرده است که Mi 12 دارای حاشیه و چانه نازک تری است و تجربه مشاهده بهتری را ایجاد می کند. علاوه بر این، صفحه نمایش خمیده در خط تولید پرچمدار با یک محلول هایپربلوئید جایگزین می شود و نسبت صفحه نمایش به بدنه نسبت به نسخه قبلی خود بالاتر می رود.

گفته می شود که گوشی هوشمند پرچمدار آینده مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon 898 است. اگر بخواهیم به رکورد گذشته برسیم، می توان گفت این اولین تلفن هوشمندی است که در جهان مجهز به تراشه Snapdragon 898 SoC است.

همچنین ادعا می شود که دوربین جدید در سری Mi 12 دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی نسبت به سنسور 200 مگاپیکسلی است که قبلاً گزارش شده بود. در حال حاضر، هیچ راهی برای تأیید این امر وجود ندارد ، اما با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، با این تلفن هوشمند آینده بیشتر آشنا می شویم.

 

شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro در هند به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می کنند

مقاله قبلی

امکان عرضه دستگاه های Redmi با نسخه سفارشی MIUI

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *