خبر

دستگاه تصفیه هوا شیائومی Mijia 4 Lite اکنون با قیمت 699 یوان (108 دلار) در چین در دسترس است

0

ماه گذشته، شیائومی Mijia Air Purifier 4 Pro را در کشور خود عرضه کرده بود و اکنون این شرکت نسخه مینی آن را در چین عرضه کرده است،  Xiaomi Mijia Air Purifier 4 Lite با قیمت 699 یوان که تقریباً 108 دلار است. با این حال، برای اولین فروش، که از امروز آغاز می شود، قیمت دستگاه 599 یوان است که حدود 93 دلار است.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی Mijia 4 Lite دارای طراحی مستطیلی است و هنگامی که داخل یک اتاق قرار می گیرد فضای کوچکی از کاغذ با اندازه A4 را اشغال می کند. این شرکت می گوید که این محصول برای فضایی بین 26 تا 45 متر مربع مناسب است و سر و صدای کم تا 35.8 دسی بل تولید می کند.

این دستگاه همچنین مجهز به یک صفحه نمایش LED است که برخی اطلاعات مهم را روی صفحه نمایش می دهد.

یکی از ویژگی های بارز این است که می تواند 6330 لیتر هوای تازه در دقیقه با سرعتی فوق العاده تصفیه کند. همچنین تا 99.99 درص باکتری ها را از بین می برد.

معمولاً مشتریان در ارتقاء یا تعویض قسمتهای خاصی از دستگاه تصفیه هوا با مشکلاتی روبرو می شوند، اما در این مورد مشکلی پیش نمی آید، زیرا شرکت ادعا می کند که به منظور ارتقاء فیلتر و حذف آلدئیدها بدون زحمت طراحی شده است.

مانند بسیاری دیگر از محصولات خانگی که از شیائومی می آید، این دستگاه نیز از Mijia App برای کنترل تصفیه کننده هوا با استفاده از تلفن هوشمند پشتیبانی می کند. علاوه بر این، از دستیار صوتی هوشمند XiaoAI برای کنترل آن از طریق دستورات صوتی پشتیبانی می کند.

قفل درب هوشمند جدید شیائومی از قفل سه بعدی صورت پشتیبانی می کند

مقاله قبلی

شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro در هند به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *