خبر

شیائومی Mibro Lite یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه با شیشه 2.5D و حاشیه های باریک است

0

شرکت زنجیره ای اکولوژیکی شیائومی، میبرو، ساعت هوشمند دیگری را با نام Mibro Lite عرضه کرده است. ساعت مچی دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED است که در بدنه 43 میلی متری قرار می گیرد. ساعت هوشمند Mibro Lite دارای حاشیه های باریک است و صفحه نمایش آن با شیشه 2.5D محافظت می شود.

Mibro Lite نسبتاً مقرون به صرفه است در حالی که هنوز ظاهر مدرن خود را با حاشیه های باریک صفحه نمایش بیشتر نشان می دهد. قیمت آن کمتر از 60 دلار است، دارای گواهینامه IP68 در برابر گرد و غبار و آب و همچنین باتری 230 میلی آمپر ساعتی است که با هر بار شارژ کامل تا 8 روز دوام می آورد. Mibro Lite دارای وزن 48 گرم و ضخامت 9.8 میلی متر دارد و دارای بند ساعت است. این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب، 15 حالت ورزشی و دارای گواهینامه IP68 در برابر گرد و غبار و آب است. هنگامی که سنسور به طور 24 ساعته و 7 ساعته کار می کند، ساعت هوشمند بین شارژ دوام نمی آورد.

Mibro Lite همچنین می تواند سطوح SpO2 را ردیابی کرده و کیفیت خواب را ارزیابی کند. همچنین می تواند به عنوان شاتر دوربین از راه دور و پخش موسیقی ذخیره شده محلی استفاده شود. Mibro Lite با دستگاههای Android و iOS از طریق برنامه Mibro سازگار است.

ساعت هوشمند Mibro Lite در AliExpress با قیمت 59.99 دلار در دسترس است. همچنین می توانید این ساعت هوشمند را با پنج بند ساعت اضافی با قیمت 62.54 دلار خریداری کنید.

شیائومی Mix Fold جدید را برای رقابت با Galaxy Z Fold3 با دوربین زیر نمایشگر عرضه می کند

مقاله قبلی

شارژر سریع 120 واتی برای سری Redmi Note

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *