خبر

شیائومی Mi 11X Pro به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را در هند عرضه می کند

0

+Redmi K40 Pro یکی از اولین تلفن های هوشمندی بود که در اواخر ماه اوت MIUI 12.5 Enhanced Edition را در چین دریافت کرد. این هدست در هند با نام Mi 11X Pro به فروش می رسد. شیائومی اکنون جدیدترین نسخه MIUI را برای این نوع گوشی آغاز کرده است.

MIUI 12.5 Enhanced Edition هیچ ویژگی جدیدی ندارد. در عوض، بر روی بهینه سازی تمرکز می کند. شیائومی از زمانی که معرفی شد آن را به دستگاه های واجد شرایط در سراسر جهان عرضه می کند.

به روز رسانی برای Mi 11X Pro با شماره ساخت V12.5.4.0.RKKINXM وارد می شود. به طور معمول شیائومی، علیرغم اینکه در ماه اکتبر منتشر شد، نسخه نرم افزاری همراه با وصله های امنیتی سپتامبر 2021 ارائه می شود.

از آنجا که به روزرسانی به صورت دسته ای انجام می شود، در حال حاضر برچسب “Stable Beta” برچسب گذاری شده است. به هر حال، باید در روزهای آینده به دست هر کاربر برسد.

از سوی دیگر، نوع “جهانی” این تلفن هوشمند با نام Mi 11i در ماه سپتامبر به MIUI 12.5 Enhanced Edition دسترسی پیدا کرده بود. در واقع، کاربران علاقمند همچنین می توانند با ثبت نام خود در برنامه “Pilot”، اندروید 12 را بر روی آن آزمایش کنند.

در عین حال، نسخه EEA Mi 11i هنوز به روز رسانی نشده است. بنابراین، این آخرین نسخه +Redmi K40 Pro  است که به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می کند.

شیائومی هند در کمتر از 3 روز 100000 تلویزیون هوشمند فروخته است

مقاله قبلی

شیائومی Mix Fold جدید را برای رقابت با Galaxy Z Fold3 با دوربین زیر نمایشگر عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *