خبر

شیائومی هند در کمتر از 3 روز 100000 تلویزیون هوشمند فروخته است

0

فصل سرگرمی در هند هنگام خرید از هر دو جهت پیش می رود. هم شرکت ها و هم مصرف کنندگان سود خانگی را می گیرند. یکی از برترین برندهایی که از افزایش فروش در جریان رویدادهای شاخص Flipkart و Amazon بهره برد، شیائومی هند است. شیائومی، برند پیشرو در زمینه تلفن های هوشمند و تلویزیون های هوشمند در هند، اعلام کرد که در کمتر از 3 روز از فروش جشن در سراسر جهان، بیش از 100 هزار تلویزیون هوشمند ثبت کرده است.

“Diwali With Mi”، رویداد شاخص این برند تخفیفات و پیشنهادات جذابی در تمام سیستم عامل های تجارت الکترونیک از جمله mi.com، جشنواره خرید بزرگ آمازون آمازون و The Big Billion Days در Flipkart از Flipkart به ارمغان آورد. در پشت سبد محصولات قوی ، این شرکت حجم عظیمی از تقاضا برای تلویزیون های 4k را جذب کرد.

Eshwar Nilakantan، رده بندی – SmartTV، شیائومی هند در مورد این نقطه عطف گفت: “وقتی وارد بخش تلویزیون های هوشمند شدیم، پتانسیل بازار را شناسایی کردیم و می خواستیم شکاف های خاصی را پر کنیم. هدف ما ارائه “نوآوری در تلویزیون هوشمند برای هر خانه هندی” است. ما معتقدیم که خط تولید ما در Mi و Redmi توانسته است سطح بعدی نفوذ تلویزیون های هوشمند را در کشور به پیش ببرد و بدین ترتیب به یک نام معروف در بازار تبدیل شود. نقطه عطفی که ما به دست آورده ایم، گواهی بر تعهد ما در ارائه محصولات با بهترین مشخصات و بالاترین کیفیت با قیمت صادقانه است. ما همچنان بر تماشای تلویزیون به یک تجربه لذت بخش تمرکز می کنیم و با شرکای کانال خود کار می کنیم تا با استفاده از دسترسی مشتریان، تقاضای آنها را برآورده کنیم. ”

شیائومی با دارا بودن 8 مورد از محصولات خود در 10 پرفروش ترین تلویزیون های هوشمند فهرست شده در آمازون، در اولین موج فروش جش، موقعیت برتر خود را حفظ کرد. Redmi Smart TV X 50 ”،Mi TV 4A 32” ،Mi TV 5X 43 ”مواردی بودند که در بین مصرف کنندگان بیشترین فروش را داشتند.

بیش از 60 درصد خریداران Xiaomi CIVI در TMall خانم هستند

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11X Pro به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را در هند عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *