خبر

متخصص شیائومی معتقد است MIUI مبتنی بر اندروید 12 هنوز به بهینه سازی زیادی نیاز دارد

0

اندروید 12 رسماً در AOSP بارگذاری شد بدون اینکه برای دستگاه های واجد شرایط Google Pixel منتشر شود، دیروز در اقدامی عجیب. این امر سنت گوگل را در بارگذاری کد منبع پس از ایجاد سازه های پایدار برای Pixels خود ناسازگار کرد. به همین دلیل، شیائومی تقریباً گوگل را در بازی خود شکست داده است و پیش از این بیلد های اندروید 12 پایدار را برای انواع جهانی Mi 11i و Mi 1 ، البته برای آزمایش کننده های منتخب، منتشر کرده است.

این شرکت همچنین (از طریق: IT Home) اعلام کرد که Xiaomi Mi 11 Ultra ،Xiaomi Mi 11 Pro ،Xiaomi Mi 11 ،Redmi K40 Pro و +Redmi K40 Pro به عنوان بخشی از اولین دسته، اندروید 12 را دریافت خواهند کرد و آزمایش داخلی برای همان آغاز شده است.

با این حال، وانگ هوآ، مدیر کل روابط عمومی شیائومی امروز در Weibo پست کرد و به کاربران یادآوری کرد که اندروید 12 فقط به تازگی اقتباس شده است و از این رو دچار اشکال می شود. گوگل و شیائومی “هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارند” و توصیه می شود که آزمایش کنندگان قبل از انجام فرآیند ارتقاء از داده های خود پشتیبان گیری کنند.

این همراه با یادداشت های انتشار به روز رسانی رسمی اندروید 12 از Xiaomi Mi 11i و Mi 11 است که به کاربران در مورد گرم شدن بیش از حد و سایر مشکلات عملکرد هشدار می دهد. یادداشت ها همچنین تأکید می کنند که “ممکن است مدتی طول بکشد تا دستگاه شما با نسخه جدید سازگار شود.”

در نهایت، ممکن است برخی از برنامه های شخص ثالث هنوز با اندروید 12 سازگار نباشند.

شیائومی Mi 11 Ultra به MIUI 12.5 Enhanced Edition در اروپا به روز می شود

مقاله قبلی

بیش از 60 درصد خریداران Xiaomi CIVI در TMall خانم هستند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *