خبر

مشخصات گوشی جدید شیائومی مجهز به اسنپدراگون 870 فاش شد

0

شیائومی امسال چندین تلفن معرفی کرده است. در حالی که ما انتظار داریم حداقل 5 گوشی جدید امسال معرفی کند، اطلاعات جدیدی نشان داده است که سازنده چینی به زودی گوشی هوشمند Snapdragon 870 دارد. این منبع همچنین برخی از مشخصات دستگاه را فاش کرده است.

اسنپدراگون 870 یک چیپست محبوب است که چندین سازنده آن را برای استفاده نه تنها در گوشی ها بلکه در تبلت ها استفاده کرده اند. خود شیائومی سه دستگاه (بدون احتساب دستگاههای زیرمجموعه خود) با پردازنده معرفی کرده است – Mi 10S ،Mi 11X و Mi Pad 5 Pro. اکنون، بنا به گفته کاربر Bald Panda در Weibo، قرار است چهارمین مورد را معرفی کند.

به گفته مطلع، این گوشی نه تنها دارای پردازنده اسنپدراگون 870 خواهد بود، بلکه دارای صفحه نمایش خمیده با سوراخ و نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. همانطور که برخی از پرچمداران اخیر شیائومی دارند، صفحه نمایش دارای رزولوشن +FHD است و نه وضوح 2K.

برای دوربین ها، یک سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است در حالی که دوربین اصلی اصلی یک سنسور 108 مگاپیکسلی است. او همچنین اشاره می کند که این امکان وجود دارد که دستگاه دارای دوربین تله فوتو باشد که سه برابر زوم اپتیکال را به ارمغان می آورد، اما مطمئن نیست. در داخل گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تعبیه شده است.

هیچ اشاره ای به نام دستگاه نشده است و منبع نیز نگفته است که چه زمانی باید منتظر عرضه گوشی باشیم. ما معتقدیم که جزئیات بیشتری در هفته های منتهی به عرضه این گوشی به بیرون درز خواهد کرد.

Realme Narzo 50A با دوربین 50 مگاپیکسل و ارزان تر از Redmi 10 عرضه شد

مقاله قبلی

گوشی هوشمند Redmi Note 10 Lite در هند معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *