خبر

گوشی آینده شیائومی ممکن است با صفحه نمایش خمیده 4K و تشخیص عنبیه وارد بازار شود

0

فهرست TENAA نشان می دهد که شیائومی ممکن است بر روی گوشی با صفحه نمایش خمیده 4K OLED کار کند که تقریباً شبیه به گوشی شیائومی Civi تازه منتشر شده است. ما قبلاً مشخصات کامل آن را پوشش دادیم، اما اکنون به لطف TENAA تصاویر احتمالی از تلفن را نیز در اختیار داریم.

تلفن های 4K که برای اولین بار توسط سونی از طریق دستگاه Z5 Premium به جهان معرفی شد، مدتی است که عرضه شده است. با این حال ، آنها کم و بیش منحصر به سونی بوده اند. بی میلی در پذیرش گسترده آن را می توان با این واقعیت توضیح داد که تعداد پیکسل های متراکم دیوانه وار در نمایشگرهای 4K نسبت به رزولوشن QHD محبوب تر به سختی قابل توجه است. صفحه نمایش های 4K نیز به شدت تشنه قدرت هستند. همراه با نرخ تازه کردن استاندارد 120 هرتز، یک پنل 4K در سال 2021 بیشتر از همیشه از باتری استفاده می کند.

به هر حال، دستگاه شیائومی که به زودی منتشر می شود دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی 4K (3840 x 2160) OLED است. خمیدگی آن در تصویر بالا کمی محسوس است. به نظر نمی رسد هیچ علامتی از سوراخ یا بریدگی در جلو وجود داشته باشد، اما این بدان معنا نیست که با توجه به اینکه قسمت جلویی در عکس به سختی روشن شده است.

بسیاری این گوشی را Xiaomi CC11 Pro معرفی می کنند. یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز ذکر شده در TENAA “تشخیص عنبیه” است، چیزی که با سامسونگ گلکسی S8 معرفی شد اما هرگز به جریان اصلی تبدیل نشد.

از دیگر مشخصات شناخته شده دستگاه می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه اشاره کرد. در حالی که فهرست پردازنده را مشخص نمی کند ، متوجه می شویم که فرکانس آن 2.4 گیگاهرتز است. ابعاد گوشی تقریباً شبیه به Xiaomi Civi است و ابعاد آن 158.34 × 71.5 × 6.98 است. وزن آن نسبتاً سبک است و فقط 166 گرم وزن دارد.

با این وجود، شایان ذکر است که در حالی که TENAA بسیار قابل اعتماد است، برخی از مشخصات ذکر شده در مورد CC11 Pro احتمالی نادرست است. همچنین هنوز هیچ نشانه ای در مورد نسخه pro/plus سیوی وجود ندارد.

صادقانه بگویم، مشخصات ذکر شده کمی دور از ذهن به نظر می رسد. اما اگر شیائومی واقعاً بتواند چنین چیزی را با قیمت مناسب عرضه کند، رقابت با آن برای سایر شرکت ها بسیار سخت می شود.

Redmi Note 9 5G ،Redmi Note 10 5G و Mi 10 Youth Edition بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می کنند

مقاله قبلی

Realme Narzo 50A با دوربین 50 مگاپیکسل و ارزان تر از Redmi 10 عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *