خبر

عرضه Android 12 پایدار برای شیائومی Mi 11 ،Mi 11i و Mi 11 Ultra نزدیک است

0

برای گوشی های هوشمند شیائومی Mi 11 ،Mi 11i و Mi 11 Ultra آخرین نسخه نسخه پایدار اندروید 12 عرضه می شود. بنابراین شیائومی به جمع تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی می پیوندد که جدیدترین نسخه نسخه پایدار سیستم عامل جدید را آغاز کرده اند. این برنامه مقدم بر انتشار کامل سیستم عامل اندروید 12 پس از آن است.

برنامه تست پایدار Android 12 شیائومی شامل دسترسی اعضای جامعه Xiaomi به جدیدترین سیستم عامل و همچنین ارائه بازخورد مفید در مورد عملکرد آن می شود. این برای کاربرانی است که برای آزمایش سیستم عامل جدید Android 12 از مزاحمت برای ثبات و عملکرد سیستم ناراحت نیستند. برنامه آزمایشی ممکن است بعداً خارج از سری Mi 11 گسترش یابد و به همه بخش های مشتریان شیائومی ارائه شود. این اطلاعیه خاص به Mi Community (Global) منتقل شد و برنامه ها در حال حاضر از کاربران MIUI Global Stable ROM دریافت می شود، که در حال حاضر شامل کاربران هندی نمی شود.

انتظار می رود حداکثر 200 آزمایش کننده در اولین مرحله استخدام شوند و فرم درخواست هنوز برای ثبت نام باز است. همچنین از کاربران درخواست می شود که پیام رسان تلگرام را بر روی تلفن های هوشمند خود نصب کنند تا بتوانند به مکالمه بپیوندند و اشکالات کشف شده را گزارش دهند. این فرایندها نشان می دهد که ما واقعاً به انتشار کامل سیستم عامل Android 12 به همراه ویژگی ها و عملکردهای چشمگیر آن نزدیک هستیم. همچنین انتظار می رود که آزمایش Stable یک فرآیند کوتاه باشد و به رفع تمام چالش ها و اشکالات ذاتی اندروید 12 کمک کند.

سری شیائومی 11T به عنوان سری Redmi K40S در ماه نوامبر در چین عرضه می شود

مقاله قبلی

Redmi Note 10 Lite با Snapdragon 720G SoC در هند با قیمت 13999روپیه (189 دلار ) عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *