خبر

ریش تراش شیائومی 2 در هند عرضه شد

0

شیائومی یک دستگاه اصلاح ریش جدید برای بازار هند عرضه کرده است. محصولی که Xiaomi Beard Trimmer 2 نامیده می شود، جانشین Mi Beard Trimmer است که در هند در ژوئن 2019 عرضه شد. شیائومی تنها یک نسخه ارزان تر، Mi Beard Trimmer 1C را در ژوئن سال گذشته عرضه کرد.

ریش تراش شیائومی 2 دارای تیغه های بسیار دقیق خود تیز کننده است و با 40 تنظیم طول ارائه می شود. تریمر از تیغه های گرد فولادی ضد زنگ استفاده می کند و تجربه ای دوستانه برای پوست را تضمین می کند. این گجت دارای استاندارد ضد آب IPX7 است به این معنی که می تواند تا 30 متر در غوطه وری در آب تا 1 متر مقاومت کند. این بدان معناست که می توان از آن در داخل دوش بدون ترس از آسیب رساندن به آن استفاده کرد.

همچنین دارای یک باتری بادوام است که با یک بار شارژ کامل می تواند تا 90 دقیقه دوام بیاورد. یک ویژگی منحصر به فرد در این مدل صفحه نمایش LED باتری و صفحه نمایش قفل مسافرتی روی بدنه است. در مدلهای قبلی هیچ نمایشگری وجود ندارد.

تیغ های بدون خراش استفاده راحت تری را ارائه می دهند در حالی که تیغه ها تا 6000 نوسان در دقیقه تولید می کنند و برش های دقیق و حتی شکل را ارائه می دهند. این محصول دارای طراحی ارگونومیک جمع و جور و دارای رنگ مشکی مات است. این طراحی باعث می شود یک محکم محکم شود و به شما امکان می دهد بدون زحمت به نقاط سخت برسید.

این دستگاه از طریق پورت USB Type-C شارژ می شود و می تواند در 2 ساعت به طور کامل شارژ شود. همانطور که قبلاً گفته شد، شارژ کامل تا 90 دقیقه استفاده طول می کشد در حالی که شارژ 5 دقیقه ای تا 12 دقیقه استفاده می کند. همچنین می توانید از دستگاه مستقیماً متصل به شارژر استفاده کنید.

شیائومی 11Lite NE 5G با صفحه نمایش AMOLED 90 هرتز و Snapdragon 778G در هند عرضه شد

مقاله قبلی

سری شیائومی 11T به عنوان سری Redmi K40S در ماه نوامبر در چین عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *