خبر

شیائومی TWS 3 Pro را به عنوان اولین هدفون TWS جهان با LDHC 4.0 عرضه کرد

0

شیائومی سرانجام از تلفن هوشمند جدید Civi و Watch Color 2 رونمایی کرد اما آنچه در مرکز صحنه باقی ماند Xiaomi TWS 3 Pro است. با وجود اینکه به نظر می رسد که ایرپاد Apple Air Knock-off است، اما عناصر جدیدی به طراحی اضافه شده است که آن را از دیگران متمایز می کند.

با این کار، Xiaomi TWS 3 Pro ، همانطور که شیائومی ادعا می کند، تبدیل به اولین هدفون TWS در جهان می شود که دارای کدک LHDC 4.0 است و کیفیت صدا را به “سطح HiFi” افزایش می دهد. شیائومی همچنین برای اولین بار AdScript ANC را در TWS خود انتخاب کرده است. کاهش نویز 3 مرحله ای، حالت محیطی و حالت تقویت صدای انسان در کل فرایند ANC تطبیقی وجود دارد. اعداد نشان می دهد که می تواند صداهایی را تا 40dB قطع کند که برای TWS مناسب است.

هدفون های جدید همچنین دارای صدای فضایی (یا 360 درجه) هستند و دارای شارژ نوع C هستند. اگرچه این شرکت ادعا می کند که تا 6 ساعت تنها با ANC خاموش دوام می آورد، اما ممکن است این ارقام در سناریوهای واقعی متفاوت باشد. در 3 رنگ سیاه، سفید و سبز جنگلی عمیق عرضه می شود. شیائومی ادعا می کند که هندزفری ها نیز سبک تر و کوچکتر از نسخه های قبلی خود شده اند تا راحتی بیشتری را ایجاد کنند.

شیائومی Civi نیز فاقد کله شارژر در جعبه است

مقاله قبلی

فروش شیائومی Mi Notebook Pro X 14 با قیمت 7499 یوان (1162 دلار) در چین آغاز می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *