خبر

شیائومی CIVI مجهز به پردازنده Snapdragon 778G و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است

0

شیائومی رویدادی را برای معرفی تلفن هوشمند شیائومی CIVI در 27 سپتامبر برنامه ریزی کرده است. این شرکت طی چند روز گذشته به طور رسمی ویژگی های این گوشی را نشان می دهد. آخرین تیزرها چیپست و ظرفیت باتری را نشان می دهد.

طبق حساب رسمی شیائومی Weibo، شیائومی CIVI آینده از یک Qualcomm Snapdragon 778G پشتیبانی می کند. همین تراشه در داخل Xiaomi 11 Lite NE 5G و تعدادی دیگر از گوشی های میان رده دیگر مارک های دیگر وجود دارد.

اگرچه می دانیم که Snapdragon 778G نسبت به Snapdragon 780G که در Mi 11 Lite 5G (معروف به Mi 11 Youth Edition) وجود دارد، پایین تر است، اما شیائومی مدعی است که Xiaomi CIVI تجربه ای فوق العاده را برای 36 ماه ارائه می دهد.

علاوه بر این، شرکت همچنین وجود باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را تأیید می کند. ضخامت این گوشی تنها 6.98 میلی متر است و وزن آن حدود 166 گرم است. سری Mi 11 Lite با اندازه های تقریبا مشابه دارای باتری کمی کوچکتر 4250 میلی آمپر ساعتی است.

طبق تیزرهای قبلی، شیائومی CIVI دارای طراحی مشابه گوشی های هوشمند vivo و OPPO خواهد بود. این دوربین دارای یک آرایه دوربین مثلثی، یک پشت شیشه ای AG، یک صفحه نمایش خمیده با یک سوراخ در مرکز و یک قاب فلزی خواهد بود. گفته می شود که این دستگاه حالت زیبایی “سطح پیکسل” را در برنامه دوربین ارائه می دهد.

شیائومی 11Lite NE 5G سه نسخه به روزرسانی اندروید را دریافت می کند

مقاله قبلی

نسخه 6 گیگابایتی+256 گیگابایتی حافظخ داخلی شیائومی Pad 5 در اندونزی با قیمت 299 یورو عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *