خبر

شیائومی 11Lite NE 5G سه نسخه به روزرسانی اندروید را دریافت می کند

0

شیائومی تایید کرد که 11Lite NE 5G را در هند عرضه می کند. این تلفن هوشمند نسخه جدیدتر Mi 11 Lite 5G است. هفته گذشته در کنار سری 11T شیائومی معرفی شد. پیش از عرضه این دستگاه در هند، یک راهنما جزئیات مربوط به نوع سفر به کشور را فاش کرد.

به گفته Yogesh Brar، شیائومی 11Lite NE 5G اولین تلفن هوشمند شیائومی با مارک جدید “Xiaomi” خواهد بود، که واضح است. به گفته وی، این گوشی در چهار رنگ و دو نوع در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، بر خلاف Mi 11 Lite اصلی که در پایان ماه ژوئن در هند عرضه شد، مدل 5G جدیدتر دارای NFC برای پرداخت های بدون تماس از طریق Google Pay و سایر برنامه های پشتیبانی شده است. مانند تلفن های اخیر شیائومی، این تلفن همراه با Google Phone ،Google Messages و Google Duo نیز عرضه می شود.

از همه مهمتر، مطلع ادعا می کند که این گوشی دارای 3 به روزرسانی اندروید و 4 سال وصله امنیتی خواهد بود. برای آنهایی که بی اطلاع هستند، شیائومی در برنامه معرفی جهانی هفته گذشته به پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت اشاره نکرد.

تصور می شد که سیاست نرم افزاری جدید در حال حاضر منحصر به Xiaomi 11T و Xiaomi 11T Pro است. اما به نظر نمی رسد چنین باشد. این بدان معناست که اکثر گوشی های میان رده و همه گوشی های هوشمند درجه یک شیائومی به احتمال زیاد از همان نرم افزار برخوردار خواهند شد.

آخرین و مهمترین نکته، Yogesh می گوید که Xiaomi 11 Lite Ne 5G در هند بیش از 22000 روپیه قیمت خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت دقیق، باید تا 29 سپتامبر منتظر بمانیم.

شیائومی Watch Color 2 را در 27 سپتامبر عرضه می کند

مقاله قبلی

شیائومی CIVI مجهز به پردازنده Snapdragon 778G و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *