خبر

شیائومی Watch Color 2 را در 27 سپتامبر عرضه می کند

0

شیائومی به طور رسمی از ساعت هوشمند آینده خود با نام Color Watch 2 رونمایی کرد. این ساعت جدید قرار است در 27 سپتامبر 2021 عرضه شود و جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت باشد.

طبق جدیدترین پوستر تیزری، Watch Watch 2 غول فناوری چینی دارای صفحه گرد است و در 6 بند رنگی برای خرید در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، این شرکت همچنین بیش از 200 صفحه شماره گیری را برای انتخاب آنلاین ارائه می دهد. در سال 2020، اولین ساعت رنگی با صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED عرضه شد که 14 روز عمر باتری را ارائه می داد. این نسخه دارای بلوتوث 5.0، NFC، مقاومت در برابر آب 5ATM و موارد دیگر است. از آن زمان، این شرکت حتی یک نسخه Color Sport نیز راه اندازی کرد که عملکرد GPS و تشخیص اکسیژن خون را در میان سایر ویژگی ها به ارمغان آورد.

به عبارت دیگر، می توان انتظار داشت که Watch Watch 2 آینده نیز دارای بسیاری از این ویژگی ها با کمی پیشرفت باشد. اگرچه، می توان انتظار داشت که ضربان قلب معمول و ویژگی های ردیابی فعالیت همراه با عمر باتری مشابه باشد. اما این برند هنوز جزئیات دقیق تری در مورد این ساعت هوشمند فاش نکرده است. شایان ذکر است، رویداد راه اندازی 27 سپتامبر همچنین شامل اطلاعیه ای برای تلفن هوشمند Xiaomi CIVI، هدفون شیائومی True Wireless Noise Cancelling و سایر محصولات خواهد بود. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر باشید، زیرا ما رویداد عرضه و هر تیزر جدیدی را که قبل از انتشار رسمی آن به اشتراک گذاشته شده باشد نیز پوشش خواهیم داد.

شیائومی یک سیستم تصویربرداری سه بعدی را ثبت کرده است که می تواند کیفیت عکاسی تلفن های هوشمند را افزایش دهد

مقاله قبلی

شیائومی 11Lite NE 5G سه نسخه به روزرسانی اندروید را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *