خبر

شیائومی یک سیستم تصویربرداری سه بعدی را ثبت کرده است که می تواند کیفیت عکاسی تلفن های هوشمند را افزایش دهد

0

اوایل امروز (24 سپتامبر 2021)، شیائومی ثبت اختراع یک سیستم تصویربرداری جدید را منتشر کرد. این به کاربران امکان می دهد با استفاده از چندین دستگاه متصل به یکدیگر، تصاویر سه بعدی بگیرند.

این اختراع دارای شماره انتشار CN113438462A است و تحت عنوان “روش و دستگاه عکاسی به هم پیوسته چند دستگاه، تجهیزات الکترونیکی و محیط ذخیره سازی” عنوان شده است. با نگاهی به توضیحات ثبت اختراع، سیستم جدید اساساً تصاویری را که از تعدادی دستگاه به هم پیوسته گرفته شده است ترکیب می کند تا تصویری سه بعدی به دست آورد. این امر تجربه کلی عکاسی را افزایش می دهد و به کاربران امکان می دهد تا راه های خلاقانه ای را برای عکاسی از سوژه یا مناظر خود که در تلاش برای ثبت آن هستند، بیابند.

طبق ثبت اختراع، فرایند عکسبرداری شامل ارتباط بین این دستگاههای به هم پیوسته است که ابتدا اتصال را درخواست می کند و سپس اطلاعات مربوط به عکسبرداری را که عکس نهایی را تشکیل می دهد، بدست می آورد. این دستگاه همچنین شامل یک عکس پانوراما است که سایر عکس ها روی آن لایه بندی می شوند. بنابراین، حداقل دو دستگاه برای این فرایند تصویربرداری مورد نیاز است. در حال حاضر ، مشخص نیست که آیا این شرکت واقعاً روی چنین سیستمی کار می کند یا فقط همه پایه ها را پوشش می دهد. با این حال، ممکن است عکاسی از تلفن های هوشمند با مشارکت چندین دستگاه/کاربر جالب تر شود و جنبه اجتماعی بیشتری نیز داشته باشد.

شیائومی Earphones 3 Pro در 27 سپتامبر عرضه می شود

مقاله قبلی

شیائومی Watch Color 2 را در 27 سپتامبر عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *