خبر

شیائومی Earphones 3 Pro در 27 سپتامبر عرضه می شود

0

شیائومی امروز اعلام کرده است که این شرکت میزبان رویداد عرضه در 27 سپتامبر در چین خواهد بود تا به طور رسمی جدیدترین گوشی های شیائومی True Wireless Noise Cancelling 3 Pro خود را معرفی کند.

طراحی هدفون های TWS آینده نیز توسط شرکت در پوستر تبلیغاتی فاش شده است. شیائومی این هندزفری ها را در رنگ خاکستری-آبی با طراحی داخل گوش نشان می دهد.

علاوه بر این، این شرکت همچنین تأیید کرده است که هدفون های بی سیم واقعی با حداکثر کاهش نویز 40 دسی بل پشتیبانی می شوند. هدفون های TWS آینده و همچنین قاب شارژ، شبیه به Xiaomi FlipBuds Pro است که اوایل امسال در مارس در چین عرضه شد.

شباهت گوشی های شیائومی True Wireless Noise Cancelling 3 Pro و Xiaomi FlipBuds Pro به طراحی ختم نمی شود. حداکثر حذف نویز فعال 40dB نیز مانند FlipBuds Pro است.

این گوشواره قبلاً هنگام عبور از مراحل صدور گواهینامه بلوتوث به صورت آنلاین نشت کرده بود. مشخص شد که محصول دارای شماره مدل LYXQEJ05WM، از اتصال بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

همچنین از کدک های صوتی SBC و AAC پشتیبانی می کند و دارای استاندارد IPX4 است. ما انتظار داریم این محصول دارای کنترل های حرکتی، اتصال هوشمند دوگانه، چندین سطح حالت ANC و عمر باتری چشمگیر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هدفون لغو سر و صدا بی سیم واقعی Xiaomi 3 Pro، از جمله قیمت و جزئیات در دسترس بودن آن، باید منتظر عرضه رسمی آن باشیم که قرار است در 27 سپتامبر در چین انجام شود.

مشخصات شیائومی CIVI قبل از عرضه فاش شد

مقاله قبلی

شیائومی یک سیستم تصویربرداری سه بعدی را ثبت کرده است که می تواند کیفیت عکاسی تلفن های هوشمند را افزایش دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *