خبر

موجودی شیائومی Mi Pad 5 در کمتر از 10 دقیقه به اتمام رسید

0

شیائومی از Mi Pad 5 که به طور مناسب Xiaomi Pad 5 نامیده شد در اروپا در 15 سپتامبر رونمایی کرد. این دستگاه در 23 سپتامبر به فروش می رسد. درست است که Xiaomi Pad 5 امروز برای اولین فروش خود افتتاح شد و فروش آن 24 ساعت به طول انجامید. به ظاهراً شرکت چینی در مورد علاقه دستگاه به اشتباه قضاوت کرد زیرا در کمتر از 10 دقیقه در تمام کانال ها به طور کامل فروخته شد.

اگرچه ما تعداد واحدهای فروخته شده را نمی دانیم، فروش نشان دهنده تقاضای شدید برای این تبلت است. برای یک تبلت، این شگفت آور است. مورسو، مدتی می گذرد که شیائومی آخرین نسخه تبلت خود را به روز کرده است. ما همچنین نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که Pad 5 با قیمت 299 یورو فوق العاده مقرون به صرفه است. طراحی زیبا، سخت افزار مناسب و قیمت مناسب قطعاً به تقاضای بالا کمک کرده است.

Xiaomi Pad 5 مجهز به یک صفحه نمایش LCD بزرگ 11 اینچی با رزولوشن 1600 * 2560 پیکسل، نرخ تازه سازی بالا 120 هرتز، PPI تا 275 و نسبت کنتراست 1500:1 است. پردازنده اسنپدراگون 860 مجهز به 6 گیگابایت رم است. این دستگاه در دو گزینه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود.

Mi Pad 5 در بخش دوربین نیز برتری دارد و دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED در عقب است. برای عکس های سلفی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد که از قفل گشایی چهره نیز پشتیبانی می کند. همچنین دارای چهار بلندگوی داخلی است.

Mi Pad 5 دارای باتری 8720 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است. با سیستم عامل جدید MIUI For Pad اجرا می شود. MIUI For Pad ویژگی هایی مانند روش های ورودی سفارشی، صفحه های تقسیم شده، پنجره های کوچک، پنجره های موازی و سایر توابع را به ارمغان می آورد.

در حال حاضر، هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان فروش مجدد این تبلت وجود ندارد. با این حال، می توانید بر روی دکمه “Notify Me” در صفحه محصول کلیک کنید تا در صورت فروش مجدد از آن مطلع شوید.

همزمان با داغ شدن رقابت، عرضه تلفن های هوشمند 5G در بازارهای نوظهور افزایش یافت

مقاله قبلی

مشخصات شیائومی CIVI قبل از عرضه فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *