خبر

شیائومی Civi، سری جدید تلفن های هوشمند که در 27 سپتامبر عرضه می شود

0

یک عکس از فروشگاه Mi چینی که چند روز پیش ظاهر شده بود نشان می دهد که شیائومی در حال برنامه ریزی برای عرضه یک تلفن جدید به نام Civi است. امروز، این شرکت با استفاده از دستیار Weibo خود تأیید کرد که سری جدیدی از تلفن های هوشمند خود را با نام سیوی معرفی خواهد کرد. ساعت 2 بعد از ظهر (به وقت محلی) در 27 سپتامبر معرفی می شود.

شیائومی هنوز جزئیات گوشی هوشمند Civi را به اشتراک نگذاشته است. گمانه زنی می شود که این شرکت سری CC خود را با خطوط Civi جایگزین می کند. انتظار می رود سری جدید مخاطبان زن در چین را هدف قرار دهد. مانند سری CC9 که در سال 2019 عرضه شد، انتظار می رود که گوشی های Civi با طراحی و دوربین عالی عرضه شوند.

یک گوشی شیائومی با شماره مدل 2107119DC چند هفته پیش در سایت گواهینامه TENAA مشاهده شد. تصاویر و مشخصات دستگاه نشان می دهد که می تواند یک نوع چینی از Xiaomi 11 Lite NE 5G باشد که اخیراً در بازارهای جهانی عرضه شده است.

مشخصات Xiaomi 11 Lite 5G NE

Xiaomi 11 Lite 5G NE دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED است که رزولوشن+ HD و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. این دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی و 64 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 5 مگاپیکسلی (telemacro) واحد عقب سه گانه دارد. این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت است که در کنار آن نصب شده است.

Snapdragon 778G قدرت 11 Lite 5G NE را تامین می کند. دارای 6 گیگابایت رم / 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این گوشی دارای یک باتری 4250 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر MIUI 12 از پیش نصب شده است.

مجموعه تلویزیونی Redmi Smart با Android TV 11 ،ALLM و WiFi دو بانده موارد دیگر در هند عرضه شد

مقاله قبلی

ممکن است شیائومی 11Lite NE 5G با Netflix Dolby Vision در هند عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *