خبر

مجموعه تلویزیونی Redmi Smart با Android TV 11 ،ALLM و WiFi دو بانده موارد دیگر در هند عرضه شد

0

در اوایل سال جاری، شیائومی با عرضه “Redmi Smart TV X Series” تلویزیون های هوشمند مارک Redmi را در هند معرفی کرد. شش ماه بعد، این شرکت دوباره با یک مجموعه تلویزیونی Redmi به نام “سری تلویزیون هوشمند Redmi” بازگشت. همانطور که هفته گذشته توسط شرکت فاش شد، این تلویزیون در دو اندازه 32 و 43 اینچی عرضه می شود.

مشخصات و ویژگی های مجموعه تلویزیونی Redmi Smart

سری تلویزیونی Redmi Smart یک مجموعه تلویزیونی مبتدی از این برند است. این دستگاه در دو اندازه عرضه می شود و هر دو مدل دارای پنل LCD با نور پس زمینه LED و بدنه پلاستیکی هستند.

نسخه کوچکتر 32 اینچی دارای صفحه نمایش HD با رزولوشن 768 * 1366 پیکسل و زمان پاسخگویی 6.5 میلی ثانیه است، در حالی که نسخه 43 اینچی نمایشگر FHD با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل و زمان پاسخگویی 9.5 میلی ثانیه دارد. هر دو پنل دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز و زاویه دید 178 درجه هستند.

برای صدا، هر دو نسخه از بلندگوهای دوگانه 20 واتی با پشتیبانی از Dolby Audio ،DTS-HD و DTS Virtual: X استفاده می کنند. آنها میکروفون دوربرد ندارند اما از کنترل صوتی دستیار Google از طریق کنترل از راه دور بلوتوث پشتیبانی می کنند.

این دو تلویزیون از یک SoC 64 بیتی متشکل از یک پردازنده چهار هسته ای ARM Cortex-A35 و GPU ARM Mali-G31 MP2 استفاده می کنند. این چیپست با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است.

دتلویزیون ها به وای فای دو بانده 5، بلوتوث 5.0، دو عدد USB 2.0، یک عدد AV، یک آنتن، یک ورودی جک 3.5 میلی متری، Ethernet و eARC مجهز شده اند.

در مورد نرم افزار، آنها سیستم عامل Android TV 11 را با راه انداز تجمع محتوی PatchWall 4 اجرا می کنند. این نسخه جدید PatchWall با ادغام IMDb با سری جدید Xiaomi Mi TV 5X معرفی شد.

از دیگر ویژگی های مجموعه تلویزیونی Redmi Smart می توان به Chromecast Built-in ،Play Store، پشتیبانی از تقریباً تمام سرویس های پخش جریانی موجود در هند، Vivid Picture Engine، برنامه Mi Home ،Quick Wake ،Quick Mute و منوی تنظیمات سریع اشاره کرد.

آخرین و مهمترین نکته، درست مانند سری Redmi Smart TV X، مجموعه تلویزیونی Redmi Smart نیز در جعبه ای سازگار با محیط زیست عرضه می شود که می تواند برای ایجاد قفسه کتاب یا چیز دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت و در دسترس بودن مجموعه تلویزیونی Redmi Smart

سری تلویزیون Redmi Smart با برچسب قیمت زیر در هند به فروش می رسد.

  • Redmi Smart TV 32 با قیمت 15999 روپیه
  • Redmi Smart TV 43 با قیمت 25999 روپیه

این مدل های تلویزیونی از طریق Mi.com ،Amazon India ،Mi Homes ،Mi Studios و Mi Stores در سراسر کشور هند به فروش می رسند.

متأسفانه، این شرکت هنوز تاریخ عرضه آنها را اعلام نکرده است. اما تأیید شده است که آنها در فروشهای آینده “Diwali With Mi 2021” و “Amazon Great Indian Festival 2021” با “برچسب قیمت اولیه” در دسترس خواهند بود.

تصفیه کننده هوا MIJIA با عملکرد خنک کننده و گردش هوا عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی Civi، سری جدید تلفن های هوشمند که در 27 سپتامبر عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *