خبر

تصفیه کننده هوا MIJIA با عملکرد خنک کننده و گردش هوا عرضه شد

0

شیائومی رسماً از دستگاه تصفیه هوا MIJIA در چین با طراحی منحصر به فرد و بی سابقه رونمایی کرد. این محصول در 22 سپتامبر به صورت همزمان در شیائومی مال، شیائومی یوپین و شیائومی هوم در بسترسرمایه گذاری جمعی می شود. هزینه تأمین سرمایه جمعی 1999 یوان (309 دلار آمریکا) دارد اما پس از آن با قیمت 2499 یوان (386 دلار آمریکا) به فروش می رسد.

دستگاه تصفیه هوا MIJIA علاوه بر عملکرد تصفیه، دو عملکرد دیگر را نیز ادغام می کند. می تواند به عنوان یک فن قابل حمل عمل کند و همچنین گردش هوا را در داخل خانه تسهیل کند.

این دستگاه می تواند هوای پاک تصفیه شده را از طریق فناوری هوای در گردش به فاصله 8 متری برساند. سر قابل تنظیم جهت شیب بین 0 تا 45 درجه و 85 درجه زاویه زاویه دار است. اگر در 90 درجه به چپ و راست تکان داده شود، جریان هوا را در محدوده بزرگتری می چرخد تا به بازدهی بالایی برسد.

با استفاده از فناوری باد گردشی، دستگاه تصفیه هوای در حال گردش MIJIA می تواند اختلال فرمالدئید را در یک منطقه بزرگتر تسریع و تصفیه کند و طبق گزارشات، بازده تصفیه فرمالدئید آن نسبت به نسخه های قبلی 29 درصد افزایش یافته است.

به منظور جلوگیری از اختلال در خواب کاربر، بسیاری از دستگاه های تصفیه هوا تمام تلاش خود را برای کاهش صدای کار در حالت خواب انجام می دهند، اما توانایی تصفیه آنها نیز بسیار کاهش می یابد. در حالت خواب، دستگاه تصفیه هوا MIJIA نه تنها می تواند صدای کم 35.7dB (A) را حفظ کند، بلکه خروجی هوای تمیز 101.3m³ در ساعت را نیز حفظ می کند و دارای اثر تصفیه قوی در شب است.

این دستگاه مجهز به انواع مختلفی از سنسورهای دقیق است. حتی در حالت آماده به کار، می تواند آلاینده های داخلی، دما و تغییرات رطوبت را کنترل کند. همچنین از الگوریتم های هوشمند برای روشن کردن خودکار تصفیه مطابق با کیفیت محیط داخلی استفاده می کند و آن را بدون وقفه حفظ می کند.

ما امیدواریم که شیائومی این محصول را در خارج از چین عرضه کند، اما در حال حاضر هیچ خبری در مورد آن وجود ندارد.

شیائومی Mi 11 ،Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra به روز رسانی MIUI Beta مبتنی بر Android 12 را دریافت می کنند

مقاله قبلی

مجموعه تلویزیونی Redmi Smart با Android TV 11 ،ALLM و WiFi دو بانده موارد دیگر در هند عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *