خبر

زمانبندی عرضه سری 11T شیائومی در هند مشخص شد

0

هفته گذشته، سری 11T شیائومی برای اروپا و دیگر بازارها رونمایی شد. چند روز پس از آن، این تلفن های هوشمند در هفته های آینده در هند معرفی می شوند. بیایید نگاهی به جدول زمانی انتشار بیاندازیم که توسط یک مطلع فناوری به آن اشاره شده است.

به گفته Mukul Sharma، سری Xiaomi 11T قرار است در ماه اکتبر در هند عرضه شود. او می گوید مدل Pro ماه آینده در هند معرفی می شود.

با این وجود، او توضیح نمی دهد که آیا این تلفن ها در هند از همین نام استفاده می کنند یا خیر. برای کسانی که نمی دانند، شیائومی به دلیل استفاده از نام های مختلف برای یک دستگاه در بازارهای مختلف شناخته شده است.

علاوه بر این، مشخص نیست که آیا Xiaomi 11T Pro به دلیل قوانین محلی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در هند عرضه می شود یا خیر. اگر در واقع هفته آینده این مجموعه معرفی می شود، ما انتظار داریم که شرکت شروع به منتشر کردن خبر هایی از ورود خود کند و در نتیجه توان شارژ را نیز منتشر کند.

سری 11T شیائومی جانشین سری Mi 10T سال گذشته است. این مجموعه شامل دو مدل Xiaomi 11T و Xiaomi 11T Pro است. هر دو از طراحی یکسانی برخوردارند، اما مشخصات کمی متفاوت دارند.

به عنوان مثال، شیائومی 11T Pro مجهز به Snapdragon 888 ،RAM LPDDR5، شارژ سریع 120W، بلندگوهای Harmon Kardon، ضبط دوربین عقب 4K 60fps، ضبط دوربین جلو 1080 60fps ، فشارسنج، سنسور دمای رنگ و Dolby Vision است. از طرف دیگر، شیائومی 11T با Dimensity 1200 ،LPDDR4x RAM و شارژر 67 وات عرضه می شود.

شیائومی Civi که در 27 سپتامبر عرضه می شود، ممکن است CC11 با نام جدید باشد

مقاله قبلی

مشخصات شیائومی Ingres منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *