خبر

ثبت اختراع فناوری نظارت بر زلزله برای “دستگاه های تلفن همراه” توسط شیائومی

0

اوایل امروز (17 سپتامبر 2021)، شیائومی ثبت اختراع جدیدی را برای نوع جالب فناوری منتشر کرد. این اختراع با عنوان “روش و تجهیزات برای نظارت بر لرزه ای دستگاه های تلفن همراه” نامگذاری شد.

برنامه غول فناوری چینی دارای شماره ثبت CN113406696A است و روش یا سیستمی را توصیف می کند که قادر به خواندن/نظارت بر فعالیت های لرزه ای از تجهیزات تلفن همراه است. به عبارت دیگر، این فناوری در تشخیص زلزله استفاده می شود. علاوه بر این، “دستگاه تلفن همراه” مورد نظر داده های کلیدی به دست آمده را برای ارسال به مرکز پردازش زلزله منتقل می کند. بنابراین، واضح است که تجهیزات متعلق به حوزه فنی نظارت لرزه ای است و به نوعی یا به نحوی، همچنین به پیشگیری از بلایا نیز مربوط می شود.

این اختراع حتی کل این فرایند و عملکرد آن را شرح می دهد. به دنبال استانداردسازی سنسور لرزه نگاری مجازی و تعیین مناطق ثبت شده با فعالیت لرزه ای روی نقشه است. این سیستم همچنین به پردازنده زیرین اجازه می دهد تا وقایع احتمالی زلزله را بر اساس چندین خوانش شناسایی و پیش بینی کند. این قرائت ها از طریق این سنسور لرزه نگاری مجازی است که همچنین داده ها را به مراکز پردازش لرزه نگاری منتقل می کند.

از نظر برنامه های کاربردی، این می تواند به این معنی باشد که شیائومی قادر به ایجاد یک سیستم هشدار اولیه از دستگاه های تلفن همراه است، که ممکن است حتی در آینده شامل تلفن های هوشمند با سنسورهای حساس به اندازه کافی باشد، هرچند که بسیار بعید است. قابل ذکر است، این فناوری تا حدودی شبیه به سیستم هشدار اولیه است که شرکت با MIUI ادغام کرده است و بر اساس الگوریتم های AI کار می کند.

لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021: صفحه نمایش 16.1 اینچی با نرخ تازه سازی 144 هرتز

مقاله قبلی

شیائومی Civi که در 27 سپتامبر عرضه می شود، ممکن است CC11 با نام جدید باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *