خبر

لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021: صفحه نمایش 16.1 اینچی با نرخ تازه سازی 144 هرتز

0

شیائومی در تلاش است تا یک لپ تاپ گیمینگ جدید تحت سری Redmi G خود با نام Redmi G 2021 روانه بازار کند. این دومین مدل خواهد بود و شیائومی می گوید که “عملکرد و سرعت بالا” را برای گیمرها به ارمغان می آورد.

اکنون، حساب رسمی Weibo نوت بوک شیائومی فاش کرده است که همه لپ تاپ های Redmi G 2021 به صفحه نمایش گیمینگ بزرگتر از حد معمول 16.1 اینچی 144 هرتزی مجهز خواهند شد.

با این حال، شایان ذکر است که از آنجا که نسل قبلی نیز دارای مشخصات صفحه نمایش مشابهی بودند، این به سختی تعجب آور است. آنچه باید منتظر ماند این است که آیا سایر مشخصات مانند مثلاً حداکثر روشنایی ارتقا می یابد یا خیر.

پیش از این، شیائومی اعلام کرده بود که همه لپ تاپ های بازی Redmi G 2021 با “اتصال مستقیم صفحه نمایش مستقل” عرضه می شوند. دیگر مشخصات شناخته شده شامل پردازنده AMD Ryzen 7 5800H همراه با پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 3060 است. به گفته این شرکت، Redmi G 2021 با RTX 3060 می تواند به مصرف برق کامل 130 وات برسد. البته، همراه با GPU RTX به این معنی است که از ردیابی اشعه برای بهبود تصاویر در بازی های پشتیبانی شده پشتیبانی می کند.

همچنین یک سیستم خنک کننده جدید با نام “Hurricane Cooling 3.0” وجود دارد که شامل دو فن 12 ولت بزرگ، پنج لوله حرارتی تمام مسی و چهار پیکربندی خروجی هوا خواهد بود.

در نهایت، صفحه پیش فروش Redmi G 2021 پیشتر نشان داده بود که این لپ تاپ دارای نسخه پردازنده اینتل نیز می باشد.

تاریخ انتشار Redmi G 2021 چند روز پیش با اولین تیزر رسمی آن مشخص شد. تاریخ ذکر شده تنها چند روز دیگر یعنی 22 سپتامبر است.

انتظار می رود این لپ تاپ از نسل قبلی خود که در آگوست 2020 عرضه شد، قیمت بالاتری داشته باشد. این بدان دلیل است که توسط شیائومی به عنوان “محصول گران قیمت” تلقی می شود که هدف آن عملکرد “شکست ناپذیر” است. این امر با توجه به اینکه مدل قدیمی تر دارای پردازنده متوسط رده GTX 1650 Ti بود در حالی که Redmi G 2021 با پردازنده گرافیکی RTX رده بالا عرضه می شود منطقی است.

 

سری شیائومی 11T دارای سنسور هوشمند مجازی AI است

مقاله قبلی

ثبت اختراع فناوری نظارت بر زلزله برای “دستگاه های تلفن همراه” توسط شیائومی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *