خبر

شیائومی پروژکتور، روتر جدید و Mi Smart Band 6 NFC را در سطح جهانی عرضه می کند

0

شیائومی امروز رویدادی را برای معرفی محصول برگزار کرد که در آن از تلفن های هوشمند Mi 11T ،Mi 11T Pro و Mi 11 Lite 5G NE در کنار تبلت Xiaomi Pad 5 رونمایی کرد. غول فناوری چین همچنین از سه لوازم جانبی هوشمند جدید رونمایی کرد. Mi Smart Projector 2 بسته ای را شامل می شود که شامل سیستم مش Xiaomi AX3000 (2 بسته) و Mi Smart Band 6 NFC با پشتیبانی Alexa است.

Mi Smart Band 6 برای اولین بار در مارس سال گذشته با چندین ویژگی خلاقانه مانند عملکرد SpO2 و سایر ویژگی های ردیابی سلامت مانند خواب و تشخیص سطح استرس معرفی شد. نسخه جدید تنها در پشتیبانی NFC که از آن استفاده می کند با این مدل متفاوت است. این ویژگی در مشارکت با Mastercard در بازار جهانی در حال راه اندازی است تا پرداخت بدون تماس را ارائه دهد. این به کاربران امکان پرداخت سریع، امن و راحت را می دهد. این سرویس در 19 منطقه در دسترس خواهد بود اما مناطق مشخص نشده است.

علاوه بر این، نسخه جدید Mi Smart Band 6 NFC نیز از الکسای آمازون پشتیبانی می کند.

Mi Smart Band 6 NFC به قیمت 54.9 یورو در اروپا به فروش می رسد.

پروژکتور هوشمند Mi 2

شیائومی همچنین از Mi Smart Projector 2 رونمایی کرد که ادعا می کند یک سینمای خانگی قابل حمل است. این پروژکتور دارای رزولوشن 1080 * 1920 فول اچ دی بوده و اندازه مناسبی دارد. این پروژکتور با پشتیبانی Dolby Audio ارائه می شود و کیفیت صدای شفاف را در تمام منابع صوتی ارائه می دهد.

علاوه بر این، بر روی سیستم عامل Android TV گوگل اجرا می شود که دارای Google Assistant داخلی و چندین ویژگی دیگر است.

قیمت پروژکتور Mi Smart 2 599 یورو است.

شیائومی Mesh System AX3000

مش شیائومی Mesh System AX3000 (2-Pack) برای تغذیه دستگاه های هوشمند خانگی طراحی شده است. این شبکه Wi-Fi 6 دو بانده قوی و قابل اعتماد تا 4000 فوت مربع را پوشش می دهد و پوشش آپارتمان های چند طبقه را ممکن می سازد. همچنین از حداکثر تعداد اتصال تا 254 دستگاه پشتیبانی می کند. صرف نظر از تعداد دستگاه های متصل، سیستم مش کارایی بهینه شبکه و کاهش تأخیر را با مدولاسیون 1024QAM و همچنین فناوری OFDMA و 2 x 2 MIMO ارائه می دهد.

سیستم مش هوشمند همچنین از تعویض خودکار شبکه برای اطمینان از رومینگ بدون دردسر هنگام حرکت کاربران در اتاق های مختلف پشتیبانی می کند. این دستگاه حتی می تواند یک فرایند خود ترمیمی را برای سازماندهی مجدد شبکه در هر زمان که یک دستگاه بصورت آفلاین تشخیص داده شود، آغاز کند و کاربران را همیشه به Wi-Fi 6 متصل نگه دارد.

در مورد قیمت، Xiaomi Mesh System AX3000 (2-Pack) از 149 یورو شروع می شود.

فروش شیائومی می میکس 4 با رنگ سفید سرامیکی فردا دوباره در چین آغاز می شود

مقاله قبلی

Redmi 10 در حال حاضر از طریق وب سایت های رسمی در اروپا در دسترس است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *